Mariamagdalena schreef:Heb je je hond nou gehouden? Of heb je die bij je ouders gelaten?
ik hweb een nieuw hondje gekocht!!
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Corine schreef:Dat is het juist... die is er niet.. Maar ik heb goede moed, de meeste stellen zeggen dat die pas komt as je een jaar getrouwd ben..
Zou dat niet voor je trouwen ooit al een keer geweest moeten zijn?
joepie schreef:Ik ben bijna 26 jaar getrouwd. En tot aan de geboorte van onze eerste heb ik er fulltime bij gewerkt. Dan ook nog een baan waarbij je 10 dagen achter elkaar moest werken (kraamverzorging) en dan toch wel zo een 90 uur maakte in tien dagen. Dus vaak pas om zeven uur sávonds thuis was. Of er snachts uit moest.
Verder ik zo perfectionistisch was dat de overhemden netjes op een stapel, kleur bij kleur, streep bij streep, en de kruiden in de keuken op alfabetische volgorde, noem maar op!
Maar wij hebben er van genoten en doen dat nog steeds.
We hebben altijd samen de dingen op gelost. Dus als ik pas om zeven uur thuis was, dan had hij het eten klaar. En voor ik naar mijn werk ging was alles aan kant, bed opgemaakt en de was aan de lijn.
Maar wij gaan van het principe uit, samen uit samen thuis. Dus als je beide werkt dan werk je ook beide thuis.
En een huisje voor zijn tweeen ben je toch wel met een uur of twee met zijn tweeen door heen gewerkt?
Je moet gewoon elke dag voor je gaat slapen alles aan kant hebben.
Scheelt een hoop werk.
Maar ja, Ik ben een liefhebber van het huishouden doen, anders was ik nooit kraamverzorgster geworden.
joepie schreef:Geen Roze wolk????
Hoe kan dat nu?
Wat verwachten jullie dan van die wolk?
Wij vonden het heerlijk om dus samen te zijn. Alles samen te doen.
En hadden in ieder geval wel een bepaald geluk gevoel, wat misschien inderdaad wel een wolk was. Regelmatig is die wolk er dus nog.
Maar ook regelmatig niet. Dan is alles gewoon.
trijntjejohanna schreef:joepie schreef:Geen Roze wolk????
Hoe kan dat nu?
Wat verwachten jullie dan van die wolk?
Wij vonden het heerlijk om dus samen te zijn. Alles samen te doen.
En hadden in ieder geval wel een bepaald geluk gevoel, wat misschien inderdaad wel een wolk was. Regelmatig is die wolk er dus nog.
Maar ook regelmatig niet. Dan is alles gewoon.
tis hardstikke leuk hoor!! en ooik heerljik om samen te zijn,.. maar dat waren we voor het trouwen ook al hoor.. dus wat dat betreft is er niet veel veranderd.. dus waarom zou er dan nu ineens een roze wolk moeten zijn.. ik geloof daar niet zo in... roze wolken...
Corine schreef:Aragorn schreef:Corine schreef:Dat is het juist... die is er niet.. Maar ik heb goede moed, de meeste stellen zeggen dat die pas komt as je een jaar getrouwd ben..
Zou dat niet voor je trouwen ooit al een keer geweest moeten zijn?
Tja, dat was een grote roze wolk..
... voor t trouwen hoefde ik geen vieze stinksokken, en onderbroeken te wassen, kon ik moeders op de bank ploffen en werd alles geregeld, eten wassen strijken etc..
Nu hebben we beide fulltime job, ik zelfs eigen peuterspeelzaal met heel veel verantwoording en dan is het best wel druk als je dan ook nog is zo perfectionistisch ben als ik die heel mn huis ok nog is aan kant wil hebben, en er moet nog gekookt worden.
Dus joepie ik weet niet hoelang jij al getrouwd ben natuurlijk, en of je ook fulltime werkte, maar ik vind het bar zwaar. Of jullie me nu een mietje vinden of niet.
(en dan toch nog tijd voor refoweb????) lol
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten