caprice schreef:En hoe vaak is er al niet een huis afgebrand door zo'n hersenspoelmachine die stand-by stond?
Geen idee eigenlijk, weet jij het?
Moderator: Moderafo's
caprice schreef:Aragorn schreef:caprice schreef:En hoe vaak is er al niet een huis afgebrand door zo'n hersenspoelmachine die stand-by stond?
Nee, en dus ontelbare keren.
Je leest het regelmatig in de krant.
Aragorn schreef:caprice schreef:Aragorn schreef:caprice schreef:En hoe vaak is er al niet een huis afgebrand door zo'n hersenspoelmachine die stand-by stond?
O, ik heb het nog nooit gelezen.
Aragorn schreef:Interessante argumentatie trouwens: ik weet niet hoevaak er iemand is omgekomen door een asteroide die op z'n hoofd landde, dus het is ontelbare keren gebeurd.
Komt 't bij jullie in de streek zeker niet zo vaak voorAragorn schreef:Ik lees ook regelmatig streekbladen, maar het is me nog nooit opgevallen. Whatever, tis ook niet echt belangrijk.
caprice schreef:Aragorn schreef:caprice schreef:En hoe vaak is er al niet een huis afgebrand door zo'n hersenspoelmachine die stand-by stond?
caprice schreef:hijwel schreef:wie zit er nog te twijvelen of hij laten een tv neemt of niet?
Ik twijfel niet. Ik weet wel 100% zeker dat ik er geen een neem. Bovendien kost zo'n ding nog een hoop geld ook. En hoe vaak is er al niet een huis afgebrand door zo'n hersenspoelmachine die stand-by stond?
caprice schreef:Marnix schreef:Maar goed, ik wil je niet overtuigen dat je een tv moet nemen hoor... zolang je mij maar niet probeert te overtuigen dat ik de mijne uit het huis moet doen
Ik zou het wel adviseren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten