Nou eigenlijk bedoel ik dat door de luxe die we gekregen hebben er nog steeds geen tijd over is.
Als ik kijk hoe het vroeger was en nu.
Mensen ik stop als de wasmand vol is gewoon de was in de wasmachine en daarna in de droger , niks geen maandag wasdag en dan vroeg al de ketel op het vuur, de wastobbe klaar om te draaien maken, uitspoelen met de hand, door de wringer. Kijk dat waren dus drukke tijden, maar als ik nog aan de wringer denk.............
Sjonge wat vonden wij het leuk om dat te mogen draaien, en te kijken hoe de was er dan stijf uit kwam. En wat hadden wij dan een lol. Plus wat hadden we een gesprekken onder de afwas........ nu een gesprek met de vaatwasser.
Ik bedoel dus te zeggen dat het niet perse allemaal vooruitgang is op alle vlakken.Wel vind ik dat we dankbaar voor veel dingen mogen zijn.
Ook de luxe artikelen, die misschien niet altijd nodig maarons wel veel genot kunnen schenken. Denk maar aan de pc, ik vind het een luxe, maar ik heb er al heel veel door geleerd op allerlij gebied , doordat ik veel informatie via internet kan krijgen.
En door mijn ziekte kan ik veel dingen niet meer , maar zo hou ik toch wel kontakt met anderen.