Naar welke Ds. kan jij het beste luisteren?
Joop
Moderator: Moderafo's
PeterD schreef:caprice schreef:PeterD schreef:caprice schreef:En wanneer krijgen we een poll om op dominee's te kunnen stemmen?
Niet! Ik haat dit
Ik ook, maar ik stelde die vraag meer om mensen in te laten zien wat een dwaze en heilloze weg dit is.
Vest op prinsen geen betrouwen.
Mooi zo, topic sluiten?
joop schreef:Naar welke Ds. kan jij het beste luisteren?
caprice schreef:PeterD schreef:caprice schreef:En wanneer krijgen we een poll om op dominee's te kunnen stemmen?
Niet! Ik haat dit
Ik ook, maar ik stelde die vraag meer om mensen in te laten zien wat een dwaze en heilloze weg dit is.
Vest op prinsen geen betrouwen.
Yael schreef:Ds. Bouw, ds. Hoefnagel, ds Kater, ds.Westerink, Kand. Huigen, ds Roos,
ds.Hakvoort, ds Budding, ds enzovoort.
mw schreef:Yael schreef:Ds. Bouw, ds. Hoefnagel, ds Kater, ds.Westerink, Kand. Huigen, ds Roos,
de meesten van dit rijtje ben ik het mee eens.
aanvulling: ds. Polinder. ds. Kok, ds. de Boer, ds. Buijs, ds. Egas, en nog veel meer.
Yael schreef:mw schreef:Yael schreef:Ds. Bouw, ds. Hoefnagel, ds Kater, ds.Westerink, Kand. Huigen, ds Roos,
de meesten van dit rijtje ben ik het mee eens.
aanvulling: ds. Polinder. ds. Kok, ds. de Boer, ds. Buijs, ds. Egas, en nog veel meer.
ja die ook maar ik kon niet meer op meer namen komen ik bedoelde iig zon beetje alle dominees die ik wel een keer gehoord hebt. ow ja ook ds p de Vries.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten