Moderator: Moderafo's
kabouter schreef:Heb je het aangenomen van je ouders of heb jij je eigen redenen om in God te geloven? Of geloof je niet in God?
Invincible schreef:Waarom geloof je in G.d?
..vind ik altijd maar een vreemde vraag. Alsof je ervoor kiest ofzo![]()
Mijn antwoord: Hij bestaat gewoon, no doubt. Kan ik ook nix aan doenen ik heb Hem leren kennen als een betrouwbare Vader die van mij houdt, en sindsdien is Hij de liefde van mn leven.
Gewoon logsich de bijbel lezen en die toetsen aan de praktijkv an elke dag. en dan moet je er volgens mij gewoon achter komen dat alles zo haarfijn klopt gewoon. Of het moet een kenner van het leven zijn geweest die de bijbel geschreen heeft.Aragorn schreef:Hm, interessant topic!
Ik geloof misschien in God, maar misschien ook niet. Feitelijk geloof ik dus niet dat Hij niet bestaat, maar ben ik er ook niet zeker van dat Hij wel bestaat. (Om de simpele reden dat je het allebei niet zeker kunt weten en ik ben erg benieuwd wat voor mensen nu het 'extra zetje' is waarom ze kiezen voor het wel in God geloven.)
Aragorn schreef:Hm, interessant topic!
Ik geloof misschien in God, maar misschien ook niet. Feitelijk geloof ik dus niet dat Hij niet bestaat, maar ben ik er ook niet zeker van dat Hij wel bestaat. (Om de simpele reden dat je het allebei niet zeker kunt weten en ik ben erg benieuwd wat voor mensen nu het 'extra zetje' is waarom ze kiezen voor het wel in God geloven.)
caprice schreef:Waarom niet...?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 38 gasten