16 miljard? hihi, in Nederland wonen 16 miljoen mensen en op de hele wereld 6,3 miljard http://www.ibiblio.org/lunarbin/worldpop/
Als je mijn posting hebt gelezen, snap je misschien waarom mensen toch het woord 'ware' hebben uitgevonden.
Moderator: Moderafo's
RPGtB schreef:Ja daar zit op zich heel wat in, hoewel je er natuurlijk wel bij in je achterhoofd moet houden dat het potentiele verlies dat je kan lijden eveneens stijgt. Dit brengt ons ook meteen terug naar de vraagstuk over de ware (liefde). En dan is de grote vraag of de ware bestaat, Nee, denk ik. Volgens mij is dat ook iets schijnbaars.
ik begrijp wel wat je bedoelt RPGTB, maar toch geloof (!) ik wel dat voor iedereen de ware bestaat. (Trouwens, zie je God als de Grote Econoom? functioneel?).En in de Bijbel kan ik maar 1 concreet voorbeeld noemen van God hand in het vinden van de wrae, namelijk waneer Eliezer voor Izak Rebacca vindt. Maar Izak was een patriarch, hij moest zich wel voort kunnen planten omdat uit zijn geslacht de Heere Jezus voort zou komen. De huidige voortplanting is vanuit het Goddelijke plan minder functioneel
jaop schreef: de ware, de prins op het witte paard, of desnoods de prinses, bestaat helemaal niet!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten