Moderator: Moderafo's
Frans schreef:DS Nico ter Linden zegt ook "christelijk" te zijn.
Vind het niet zo veel inhouden...
Bumblebee schreef:joepie schreef:Vroeger deden ze dat met levertraan. Tegenwordig met echinaforce.
Inderdaad, en van levertraan is OOK allang aangetoond dat het niet werkzaam, maar zelfs schadelijk is.
Aragorn schreef:joepie schreef:Lees je wel goed wat je zegt? Dus er zitten helemaal geen werkzame stof of dode virussen in. En toch geloof je dat ze werken??
Er zit dus geen werkzame stof in, maar wel dode virussen. (lees je wel goed wat ik zeg?) En ik geloof niet alleen dat ze werken, dat is al zo'n 150 jaar bewezen.
jas schreef:Zo schijnt jordaanwater te helpen tegen melaatsheid.
En wij maar geld geven aan die leprastichting.
tanteoranje schreef:jas schreef:Zo schijnt jordaanwater te helpen tegen melaatsheid.
En wij maar geld geven aan die leprastichting.
(jordaanwater is gebruikt bij doop van prinses Amalia ... en naar het schijnt ook bij prins Constantijn)
Rufi schreef:Mariamagdalena schreef:Evangelische Christenen nemen geen homeopatische rommel, want die zijn van mening dat het op een occulte manier gemaakt is, en dat is ook zo, het wordt verdunt, en dan worden er toverspreuken over uitgesproken.
De homeopaat bij wie mijn man onder behandeling is, is ook christen en lid van dezelfde kerk als wij. Ik vertrouw er volledig op dat zij weet wat ze doet. Dat van die toverspreuken mag jij me gaan bewijzen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten