Mooi gezegd Caprice.
Ik ben trouwens belijdend lid van de Gereformeerde Gemeenten te Amersfoort.
Groeten Willempie
Moderator: Moderafo's
caprice schreef:De gemeente van Ledeboer in Benthuizen heeft 71 jaar in een houten schuur gekerkt. En toen is het gesloopt omdat het op instorten stond. Anders hadden ze er nog wel langer gekerkt. Dit omdat men hoopte dat de afscheiding tijdelijk was, en de Hervormde Kerk terug zou keren van zijn dwalingen. Dan wilde men terugkeren. Denk maar niet dat die mensen zelf kerkje wilden spelen. Ze waren diep bedroefd over de vaderlandse kerk, en ze wilden niets liever dan een vereniging als die kerk weer zuiver was.
Ik hoop dat ik die vereniging nog eens mee mag maken, maar weet bij voorbaat al dat er mensen zullen zijn bij wie het verkeerd in het vlees valt, en die te hoogmoedig zijn om terug te keren.
babbeltje schreef:tanteoranje schreef:babbeltje schreef:Belijdend lid van de Christelijk Gereformeerde Kerk te Driebergen
(heeft ds. vd Mey beroep aangenomen?)
nog niks van gehoord
babbeltje schreef:tanteoranje schreef:babbeltje schreef:tanteoranje schreef:babbeltje schreef:Belijdend lid van de Christelijk Gereformeerde Kerk te Driebergen
(heeft ds. vd Mey beroep aangenomen?)
nog niks van gehoord
...ooooo, nou knijp je 'em zeker?
nee hoor waarom, als het Gods weg is?!!
Andre schreef:saartje schreef:ik ben lid van de oudgergeminned, maar shop ook nog wel eens in andere gemeentes om de kennis te verbreden zeg maar
Het aanbod mannelijk geslacht bedoel je die kennis?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten