interview prof. dr. Van de Beek RD 16 sept.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

HereIam
Mineur
Mineur

Berichtdoor HereIam » 24 sep 2004 08:46

http://www.nd.nl/htm/dossier/aantrekk/nieuws.htm

Voor nog meer goede en zinvolle reacties op Van Beeks' schrijven. Verreweg de meeste zijn negatief...
Wellicht dat het RD ook zo'n rubriek heeft, waar je de mensen kunt vinden (zoals op dit forum) die wel veel met dit artikel op hebben?

SDG
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SDG » 24 sep 2004 09:21

HereIam schreef:http://www.nd.nl/htm/dossier/aantrekk/nieuws.htm

Voor nog meer goede en zinvolle reacties op Van Beeks' schrijven. Verreweg de meeste zijn negatief...

Hopelijk leg je geen oorzakelijk verband tussen goed, zinvol en negatief... :wink:
~~Soli Deo Gloria~~

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 sep 2004 10:09

Gershwin schreef:
Aragorn schreef:
Gershwin schreef:Mijn mening: eigentijds moet je zijn, niet doen.

En dat is denk ik een heel erg belangrijk punt! :)

Ik ben echt zo blij dat je het met me eens bent :mrgreen:
Hoe zouden vernieuwingen in jouw HHOGGiN dan uitpakken? :)

Haha, was idd een erg zinvolle bijdrage van mij. :P

Maar als je het hebt over vernieuwing ben je dus al bezig met eigentijds doen ipv eigentijds zijn. Als je vernieuwingen gaat plannen ipv dat ze spontaan en vloeiend komen. En dan voer je dus altijd een achterhoedegevecht.

HereIam
Mineur
Mineur

Berichtdoor HereIam » 24 sep 2004 10:33

SDG schreef:
HereIam schreef:http://www.nd.nl/htm/dossier/aantrekk/nieuws.htm

Hopelijk leg je geen oorzakelijk verband tussen goed, zinvol en negatief... :wink:

:roll: uhh, ja dat leg ik denk ik wel. Ik ben natuurlijk gekleurd!
Het ging eigenlijk zo: Ik zag het artikel hier staan, las het met verbazing en vervolgens zag ik de lovende reacties hier onder. Ik dacht toen: ben ik nu gek? Toen zag ik dus de site van het ND en de vele reacties die deze beste dr. al heeft gehad. Blijkbaar is de verbazing ook groot onder ND lezers / reformatorische mensen.
Maar omdat er ook mensen zijn, die zich blijkbaar kunnen vinden in het verhaal, is er misschien wel in het RD heel positief op gereageerd. Ik weet het niet...?!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 26 sep 2004 00:05

Hehe, over het algemeen leveren artikelen waar iedereen het mee eens is weinig reactie op. :D

Alleen als mensen het ergens niet mee eens zijn krijg je veek reacties.

Oh en troost je, er zijn inderdaad een hoop mensen het niet hiermee eens, ook op dit forum niet ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”