Moderator: Moderafo's
columbus schreef:afgelopen zondag ben ik met een refowebster naar de st.pieter in Rome geweest en heb daar een ochtendmis bekeken. ik moet zeggen dat het wel mooi was om te zien maar door de taalbarriere heb ik er niet veel van begrepen![]()
wat best indruk maakte was de zang, een koor van ongeveer 150 mensen en evenzoveel priesters (?) om klinkt geweldig.
Aragorn schreef:columbus schreef:afgelopen zondag ben ik met een refowebster naar de st.pieter in Rome geweest en heb daar een ochtendmis bekeken. ik moet zeggen dat het wel mooi was om te zien maar door de taalbarriere heb ik er niet veel van begrepen![]()
wat best indruk maakte was de zang, een koor van ongeveer 150 mensen en evenzoveel priesters (?) om klinkt geweldig.
Maw: jij zit nu op vakantie in een internetcafé aan je verslaving toe te geven?![]()
Optimatus schreef:Met dat verdorven valt het toch wel mee?
Ik ben zelf wel eens misdienaar geweest in Utrecht (wel in de Oud- en niet in de Rooms-Katholieke Kerk, maar toch) en dat was best een interessante ervaring.
columbus schreef:afgelopen zondag ben ik met een refowebster naar de st.pieter in Rome geweest en heb daar een ochtendmis bekeken. ik moet zeggen dat het wel mooi was om te zien maar door de taalbarriere heb ik er niet veel van begrepen![]()
Optimatus schreef:In Rome op zondag met de taxi naar de St. Pieter... Jongen, dat gaat helemaal fout...
rosekapje schreef:columbus schreef:afgelopen zondag ben ik met een refowebster naar de st.pieter in Rome geweest en heb daar een ochtendmis bekeken. ik moet zeggen dat het wel mooi was om te zien maar door de taalbarriere heb ik er niet veel van begrepen![]()
Ik vond het ook enorm mooi, die zang vooral Agnus Dei, maakte een enorme indruk op me.
caprice schreef:rosekapje schreef:columbus schreef:afgelopen zondag ben ik met een refowebster naar de st.pieter in Rome geweest en heb daar een ochtendmis bekeken. ik moet zeggen dat het wel mooi was om te zien maar door de taalbarriere heb ik er niet veel van begrepen![]()
Ik vond het ook enorm mooi, die zang vooral Agnus Dei, maakte een enorme indruk op me.
De mens ziet aan wat voor ogen is, maar God ziet het hart aan. Is dit niet allemaal uiterlijk vertoon?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten