Vrijmetselarij

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 06 sep 2004 21:48

Ik vind het opzich wel vermakelijk dat Josh in deze discussie probeert aan te tonen dat een zelfde titel er op wijst dat het om dezelfde gaat. Maar als het gaat om "Ik Ben" of "Kurios" geldt dit niet meer.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 06 sep 2004 21:49

Ik vind Josh over het algemeen in zijn geheel wel vermakelijk. Theatertheologie.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 07 sep 2004 10:55

Is er nog iemand die wel iets over de Vrijmetelaarij wil zeggen? Iets zinnigs dus ;-) Zoniet, dan denk ik dat dit topic geen bestaansrecht meer heeft.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 08 sep 2004 11:54

Jammer dat Josh hier weer aan het spammen is. De Vrijmetselaarij is een eng gebeuren. Een groot complot. Denk ook eens aan de illuminatie...

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 08 sep 2004 11:57

Mariamagdalena schreef:
Maja de Bij schreef:Volgens mij zien jullie allemaal spoken.
De vrije metselaars komen samen in een loge. Het zijn altijd de welgestelden die daar komen, de hoge heren (geen vrouwen).
Het enige wat ze daar doen is kletsen over van alles en nog wat. En goed drinken natuurlijk. Een beetje loge kan voor een slijterij door.
Daar is toch nix mis mee (behalve dat teveel drinken, natuurlijk) ?

Volgens mij weet jij er niet veel van, en ken jij niemand die erbij zit.
Alles is GEHEIM wat ze doen, maar er zijn sommigen die wel eens in hun familie zo'n geheimpje doorvertellen.

Broederschap hebben ze het over, ja als je geld hebt, gaat je zaak bv failliet en heb je niks meer, is ineens van die broederschap geen spreke meer.

Wist je ook dat ze "ingeweid" worden? En hoe dat gaat? Ken je hun gewaden?

Als je denkt dat er nix mis mee is, vind je denk ik ook nix mis met new age dingen en andere occulte zaken.......... :?

Het is geheim maar is weldegelijk veel bekend. Vele boeken ook van ex-vrijmetselaars e.d.

Er zijn lijsten met vrijmetselaars en van de bilderberger groep en illuminatie e.d.

Ook hooggeplaatste nederlanders en anderen staan hierop...

Terug naar “Archief”