Ik laat het aan jouw creativiteit over om laten we zeggen eens 5 geaardheden te bedenken waarvan de uitleving wel degelijk iets met goed of kwaad, zonde of geen zonde te maken heeft.
Oké, uitdaging aangenomen

manipulatie/tirannie
onrechtvaardigheid/oneerlijkheid
onverdraagzaamheid
misdadigheid
hoogmoedigheid/arrogantie
Als ik er werkelijk de tijd voor neem kan ik er nog wel meer bedenken, maar, je wilde er 5, dus ik zal niet verder gaan

Verder had je voor mij je bericht niet aan hoeven passen hoor, ik vond het een grappige creatieve uitleg van mijn onderschrift.
Die meppers, leuk bedacht, ook sportief om jullie zelf daarin te betrekken, gezien de refomep.
Als je mij als speelbal ziet, heb je me totaal verkeerd ingeschat, dat is wel het laatste wat ik ben

Markie schreef:
Heb liever niets dan zo'n kinderachtig onderschriftje met van die irriterende bewegende stripplaatjes.
Echt serieus bedoelt, het spijt me oprecht, dat je je stoort aan de bewegende muizen, het zijn trouwens geen stripplaatjes, maar diddl's.
Vanwege mijn ziekte heb ik iets met muizen, vandaar, dat je ze bij mij overal terug vindt.
Maar, misschien kan ik wel ergens stilstaande muizen vinden, ik zal eens rond gaan snuffelen op het net.