Collega verliefd op iemand van de chat

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 03 sep 2004 11:06

BJ schreef:Dan is het dus handiger om de baas eerst maar eens even in te lichten...

Ja daar hadden wij het net ook nog over maar die man gaat dan helemaal door het lint, die is in staat om zijn zoon (mijn collega) helemaal in elkaar te slaan als hij dit hoort, dus dat lijkt ons in de eerste instantie niet echt een goede optie.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 03 sep 2004 11:10

Ik begin me af te vragen wat voor bedrijf het is :?

Eigenlijk kun je niets doen dus. Als je het tegen de baas zegt slaat deze zijn zoon in elkaar, welke aangifte kan doen, dus de baas straks vast, einde bedrijf, einde werk voor Ikke21. Geen optie.

Zoon vertellen, die zegt dat jullie hem niets kunnen maken, hij is immers de zoon van de baas. En jullie moeten je dus maar met je eigen zaken bemoeien.

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 03 sep 2004 11:11

:lol: ja zo kan je het inderdaad omschrijven.

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 03 sep 2004 12:29

BJ schreef:Ik begin me af te vragen wat voor bedrijf het is :?

Eigenlijk kun je niets doen dus. Als je het tegen de baas zegt slaat deze zijn zoon in elkaar, welke aangifte kan doen, dus de baas straks vast, einde bedrijf, einde werk voor Ikke21. Geen optie.

Zoon vertellen, die zegt dat jullie hem niets kunnen maken, hij is immers de zoon van de baas. En jullie moeten je dus maar met je eigen zaken bemoeien.

En als die baas z'n zoon in elkaar slaat als zoon en niet als werknemen? :wink:. Dan kan er wel een aanklacht komen, maar dan van zoon tegen vader en niet van werknemer tegen baas. Dus kan de baas gewoon z'n werk blijven doen en houdt Ikke haar werk.

Even serieus, waarom zou die man z'n zoon in elkaar moeten slaan? Hij kan beter helpen z'n zoon van die verslaving af te krijgen dooe te helpen met hulp zoeken. En als baas moet hij gewoon z'n werknemer verbieden dat soort zooi binnen te halen en anders hem te straffen. Hier moet m.i. prive en werk echt uit elkaar gehouden worden.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

André

Berichtdoor André » 05 sep 2004 23:47

Ikke21 schreef:Tuurlijk mijn chef gaat er ook wat van zeggen maar vind het ook moeilijk omdat op een goeie manier te doen. Het is ook nog eens de zoon van de baas..

Ikke, ik denk dat je met dit soort dingen niet zo lang moet nadenken of je het wel netjes doet enzo, hoe eerder deze "verloren" zoon op het rechte pad wordt geholpen hoe beter, toch?

kHoop dat ik niet te bot heb geformuleerd....

graankorrel
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor graankorrel » 06 sep 2004 08:58

En als je het je baas vertelt zonder te vertellen om wie het gaat? Dus eerst vaststellen wat evt. gevolgen voor 'die bepaalde werknemer' zijn, en eerst proberen de afhandeling ervan naar een andere chef af te schuiven?

Terug naar “Archief”