Hallo Elbert,
Jezus heeft een volk in de wereld geplaatst dat de laatste boodschappen moet verkondigen.
Beste vriend:
Op deze site:
http://www.rorate.com/rorate/scripts/findex.php).
Wordt je, als je je niet aan de Catechismus van de RKK Staat, voor ALTIJD verbannen. Katholieke mensen discussiëren daar alleen maar op grond van "rondjes draaien" om de hete brei.
Precies zoals je zelf zegt.
Want ik heb ALTIJD Bijbelse gronden en verwijzinge gebruikt en aan Profetische bewijzen gestaafd, zoals de verwijzinge naar Profetische Stemmen, als is dat wellicht een beetje schraal, voor sommige.
We kunnen het ook zien aan de uittelijkheden in de wereld, ook aan de afbeeldingen die de Paus en de gebouwen van het Vaticaan draagt. Zonneculktus en verafgoding van de Slang! Hoe schijnbaar-
"roestig" ook. Immers de Heilige Geest is alleen de Persoon die in volmaaktheid kan overtuigen.
Zo laat je de Bijbel buikspreken en dat is dan ook een eigenmachtige uitlegging van de Schrift, waar we voor worden gewaarschuwd.
Toen ik daar aangaf dat: De
HEILIGE VADER in de Hemel woonde en dus
niet in het Vaticaan, werd ik
ONMIDDELIJK van de site
VERWIJDERD! door de Politieke Staatspolitie van de One World Order in oprichting!
Kijk dat is het BEEST ten top. Ook nu nog, na ekele maanden wordt bij de slechts eerste aanlkick medegedeeld: Neem contact op met de moderator.
Je schreef:
Ten tweede is de profetie altijd te toetsen aan de Schrift en dat is mijn grote probleem met de profetieen die ik hier tegenkom: de Schrift wordt hier gebruikt om een bepaalde opvatting te ondersteunen, in plaats van dat die opvatting opkomt uit de Schrift.
Maar beste vriend, ik heb toch ALLE Bijblverwijzingen aangereikt (nogmaals) en TOETS ze dan ook aan de Schrift, maar dat toetsen is miet iets dat we altijd "auf der Stelle" beantwoord kunnen zien. Daarvoor is dan ook de Heilige Geest, die niet als een doole dwaas je alle kennis in één keer kan afdwingen. We zijn kinderen die m,oeten groeien, zoals ik al aangaf in mijn posting overL RECHTVAARDIGING, HEILIGMAKING en VERHEERLIJKING
Jezus vraagt of ons Paspoort is getekend met Zijn bloed. Bij de RKK nieuws discussie site wordt je -dat- paspoort direct afgenomen en ben je je chipcard voor de RKK Staat kwijt. Volgens de profetische stemmen moet je dan gaan bedelen, omdat je geen deel meer mag hebben aan die Heilstaat. Doet me denken aan Rumenië waar Adventisten waren UITGESLOTEN van het sociale leven, in elk opzicht.
Tja, geen paspoort en dan. En deze mensen moesten dwalen in het land dat hen uitsloot, als Gods Getuigen. Maar God stond hen bij en de Heilstaat vroeg hen om hulp, omdat God hen een middel tot overleven had gegeven: muziek maken. Ik moest direct denken aan de Joden in de Concentratiekampen van WO II. Muziek maken! Zal God ons straks muziek laten maken voor de Staatsmacht die ons zal uitsluiten als we trouw zijn aan Zijn geboden.
Maar nu t.a.v de discussie site van RKK nieuws:
En als jij daar op een aardige en vooral inspirerende wijze aan deel kunt hebben, dan blijkbaar loop je inde pas van de zondag aanbidding m.b.t je geestelijke toestand aangaande je aanbidding en navolging van "Jezus". Immers waar Jezus verschijnt in de volle Waarheid (Heilige Geest) en in de essentie vcan hetgeen Jezus bedoeld met Zijn volk; die het Getuigenis van Hem dragen en de Gave der profetie hebben,dan juist moet je wel verwijderd worden, want welk een ander Evangelie zou je dan moeten brengen als je in zo'n beperkte en enge cirkel ronddraait in het Evangelei van mensen en hun regels. Afgezien van het feit daat deze mensen wel degelijk oprecht menen te geloven.
Wie stelt dan de regels, de mensen op een democratisch fundament of een aangewezen LEIDER, die bepaalt waar de grenzen van (Gods openbaringen liggen)
Profetische Stemmen leert dat de WARE ROOMSKATHOLIEKE mensen een CHIPCARD zullen hebben. Wel beste vriend, we kunnen wel indenken welke beperkingen of VERBANNINGEN, maar dus ook NAUWE RECHTLIJNIGE mogelijkheden de mens, als ROBOT die slechts eenrichtingswetten mag navolgen GEDEFINEERD naar AMRIKAANS DEMOCRATISCH model en een MORELE een-partij Staat, dan kunnen we alleen maar spreken over SATANS RIJK, dat Openbaringen 13 ons leert
Centraal in het spinnenweb van alle electronische informatie en onderwijs systemen van de Comouterverbindingen staat het Amerikaanse ministerie van Defensie. Waarom beste vriend, denk je, dat dat zo is (Universiteit van Twente nei 2000)
Tja, wat moeten dus we hier nu mee. Ik zie, aan het einde van alle duscussies dat Elbert nog steeds is blijven steken in het Oud Testamentische Verbond, dat helaas is afgesloten, maar door het Pauselijke Rome, na de periode van het Keizerlijke Rome, wordt toegepast om haar Staatsgezag te bevestigen en straks, als LEIDER der wereld, op te leggen aan ALLE volkeren zoals Openbaring 13 ons zo duidelijk leert. Alhoewel de Bisschop van Rome reeds ZIJN Gezag in de wereld doet gelden, omdat ALLE staatshoofden der wereld aan HEM verantwoording schuldig zijn, OMDAT de Paus nu eenmaal zegt dat HIJ de PLAATSVERVANGER van Christus op aarde is, heeft het nog geen (profetisch) moment gevonden om de BURGERWETTEN voor de wereld in te stellen.
Alhoewel dus de Ant-Christ AAN DE WATEREN der Volkeren zit speelt het een vuil spel. Nadat de laatste "TERRORIST" die wel degelijk mogelijk door haar zelf in het leven zijn geroepen, zoals de Bijbel leert, is uitgemoord, dan spreken we van het feit dat ALLE VIJANDEN van Satan de wereld uit zijn. Immers de TERRORISTEN zijn uiteindelijk die machten (zelf gecreëerd of niet) die zich TEGEN het gezag van Rome keert.
Zoals Openbaring 13 duidelijk -VOOR IEDEREN- aangeeft dat het om TWEE machten gat die met elkaar samenwerken, moet zelfs en blind kind kunnen onderscheiden, dat er in de wereld van vandaag meer aan de hand is dan "oprechte democratiesche" doelstellingen. Als Jezus leert
dat a.h.w. Zijn "DEMOCRATISCHE STELSEL" zonder geweld wordt opgericht, WAT is dan het democratische stelsel van de Wereldse machten, zoals deze in de Openbaringen wordt genoemd welke de volkeren der wereld wordyt OPGEDRONGEN.
Elbert zegt dat hij niet aan zonaanbidding doet en dat hij zich dat ook niet kan voorstellen. Nee, dat KAN IK OOK BEGRIJPEN, hij houdt vanuit zijn hart, naar ZIJN inzichten de JUISTE dag van rust.
Maar Jezus is gekomen om het ONGEHOORZAME in het hart van de Gelovige te HERSTELLEN niet te vernietigen.
Terwijl op 10 mei reeds in de vroege ochtend de eerste Duitse troepen de Grens overstaken bij Arnhem hield de Nederlandse regering de mensn voor dom, door te stellen dat ER NIETS AAN DE HAND WAS.
Jezus is anders, Hij WAARSCHUWT met LUIDE STEM Zijn Christengemeenten WAAKZAAM te zijn, hoe oprecht zij ook menen te zeijn, van zichzelf. Hij WAARSCHUWT hen door DRIE LUIDE boodschappen.
En terwijl dei LAATSTE OPROEPEN over de wereld gaan, SLAAPT de wereld en de MEESTE onder ons ook.
Niemand Elbert kan later zeggen dat hij of zij al deze dingen NIET heeft kunnen weten.
VERDUISTER en VERBLIND door de VALSE misleiding, spreken zij zichzelf moed in menenden dat Jezus (eerst) geheel Persoonlijk in een droom hen komt waarschuwen.
Gelukkig is het zo dat we voor het moment niet direct bepaalde inzichten reeds kunnen hebben. Maar we moeten ns wel voegen naar de Genade en de tijd die voor een elk van ons evengroot is. De Heilige Geest overtuigd en wij kunnen niets anders doen dan onze keuzes en inzichten op grond van onze eigen ervaringen aanpassen aan de TEGENWOORDIGE WAARHEID.
Wie de moeite nemt om het boek (een dikke pil) The Keys of This Blooed van de Jezuit professor Ma. martin door te nemen zal verbaasd lezen dat het vaticaan als Instituut en de -huidige- Paus John Paul II, de politieke kaart van vandaag m.b.t. Europa (Verenigd) alsmede de daaraan gefundamenteerde geestelijke gesteldheid, tot het nu uitvoeren van Fatima's geheimenis aangaande het Midden-Oosten (Bush 2001), zal zich niet verbazen dat, zoals Jezus meedeelt. deze wereld zich een New Babylon aan het maken is. Een Kerstaa die zich de eigengerechtigheid ter hand neemt om te ONTKENNEN dat zij occulte aspecten en fundamenten in haar zowel hedehdaagse alswel historische verleden heeft tpegeeigend als zijn die van een hemelse Verlosser, moest zich diep en diep schamen, omdat zij, in de UITERLIJKHEDEN van haar STAATS hoofd, aan de kledij ALLE aspecten en eretekenen van occulte oorsprong en vrijmetselarij met zich meedraagt.
Typisch militair:
Het is rood en
dan zeggen dat het groen is, maar
dan de aangesprokene zeggen dat het groene rood is en
dat hij of zij liegt omdat hij zei dat het rood is.
Dat is de essentie van een een ONGEESTELIJK kerk die zoals de Heiland aangeeft 3 ONREINE GEESTEN de wereld zal insturen.
VREDE! DE Natuurrampem nemen toe, de regend nemen toe, de onrust neemt toe, de onzekerheid neemt toe., hongersnoden nemen toe, oorlogen nemen toe En dan te beweren dat de Machten als de USA en het Vaticaan maar VREDE willen brengen! BELACHELIJK!!
Terwijl Jezus leert dat het einde der wereld dan aanstaande is.
Vandaar!
gegroet