Refoweb's Dr. Love vragenrubriek

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 24 aug 2004 19:18

Thnx.....mijn aanstaande zwager zegt ook: Jong...dat is investeren in de toekomst....vond ik een mooi gezegde :P

Kweet niet of tie msn heeft!!

Fijn dat je wil bidden.....bedankt ik wordt er stil van!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 24 aug 2004 20:39

hoi Funlover,

wat nou leeftijdsverschil :? Rosekapje en ik schelen 11 jaar en dat gaat best.
als je echt niets meer weet...je hebt zn nummer? bel hem op! vertel hetzelfde verhaal als je in je vorige postings heeft neergezet.
nogmaals. dat leeftijdsverschil is geen argument, dat vinden anderen soms ja maar 18 en 24 jr moet kunnen
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 25 aug 2004 08:57

Hm, frustrerende situatie zeg.. :?

Vooral ook omdat wel duidelijk is dat hij jou ook leuk vindt, ik begrijp niet hoe hij het uberhaupt kan, zo afkappen (aangenomen dattie verliefd is).

Eigenlijk heb ik ook niet echt een tip, want het probleem ligt vooral aan zijn kant en je kunt ook niet blijven stalken.. (en ik heb alleen maar ervaring met oudere meisjes :wink: )

Misschien moet je hem gewoon een keer bellen en vragen oftie nou echt wat voor je voelt en zo ja waarom hij zich dan laat weerhouden door zoiets doms (terwijl hij eigenlijk wel wil).

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 aug 2004 11:29

Lieve dr. Love,

Ik heb een probleempje. Ik ken een heel lief meisje en ze zegt dat ze mij ook wel lief vind. Maar elke keer als de vonk lijkt over te slaan en ik zeg dat ik van haar hou, pakt ze opeens mijn hoofd en slaat die tegen de bedrand aan. Ik weet niet wat ik moet doen. Kunt u mij helpen?

Liefs,

Een onzekere boogschutter
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 25 aug 2004 11:55

Beste Marnix,

In dit geval zou je denken dat zij de term vonk zo letterlijk neemt dat ze, met behulp van jouw hoofd, vonken probeert te maken met de bedrand.

Ik zou eens goed bij jezelf te raden gaan of er toekomst zit in deze relatie.
Het lijkt alsof jij het lijdende voorwerp bent in deze.

Zegt ze nooit dat ze van jou houdt?

Jeroen.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 aug 2004 12:29

Jawel, dat roept ze juist terwijl ze met mijn hoofd de bedrand bewerkt (of andersom, ligt eraan hoe je het bekijkt)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 25 aug 2004 12:32

Als ik jou was Marnix, zou ik haar zo veel mogelijk ontlopen en haar snel mogelijk vergeten. Die griet is niet goed snik 8)
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 aug 2004 12:42

Daar was ik al wel achter... Maar toch hou ik wel van haar... en ik kan mijn gevoel toch niet zomaar negeren? ;) :roll: :lol:

Legolas
Mineur
Mineur

Berichtdoor Legolas » 25 aug 2004 12:59

Marnix.. ik denk dat het verstandigste is om haar te verlaten, en over te laten aan een andere RefoWebber! :roll:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 aug 2004 14:23

Legolas schreef:Marnix.. ik denk dat het verstandigste is om haar te verlaten, en over te laten aan een andere RefoWebber! :roll:

Hmm, ik heb zomaar het idee dat jij jezelf bedoelt met die andere refowebber... :roll: :wink:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 25 aug 2004 15:51

Ik vind bellen best wel eng om te doen!!
Ik kan wel zeggen: Beste .... het leeftijdsverschil is niet te groot en bla bla bla! hoe wanhopig lijk ik dan......en ik durf niet te bellen denk ik!

Ik vind het raar omdat te doen.....tis zijn mening en ook al is hij vaag.................................................................moet ik hem dan nog achterna lopen?! :?
Tis zo moeilijik :| IK denk de hele dag eraan en zo kom ik steeds dieper in zo'n roes.......... :|

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 aug 2004 15:56

Heej Lego, eerlijk delen was de afspraak :( :x

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 25 aug 2004 17:23

Aragorn schreef:Vooral ook omdat wel duidelijk is dat hij jou ook leuk vindt, ik begrijp niet hoe hij het uberhaupt kan, zo afkappen (aangenomen dattie verliefd is).

Ik weet niet oftie verliefd is hoor......maar dat ie me en de situatie leuk vind heeft ie in mijn smsen duidelijk laten merken en zondag maakte ik het er ook uit op.....maar cker weten weet ik het dus echt niet!!! :|

Stacie

Berichtdoor Stacie » 25 aug 2004 17:58

Funlover, hij vindt je blijkbaar wel leuk, maar de invloed van zijn 'vrienden'kring is (te) groot.
Wat ik denk dat belangrijk is is om nu een btje dominant te gaan worden.
JIJ ziet deze relatie zitten, wil m althans een kans geven en JIJ laat je niet vaag afpoeieren.
Dus trek die stoute schoenen aan en vraag m recht voor zn raap wat hij nou wil.
Zeg dat jij denkt dat je niet te jong bent, en vraag m of hij het ziet zitten om je iig een kans te geven.
Als hij weer zo vaag reageert en dus laat merken dat hij niet weet wattie met deze relatie aan moet of dat hij zich schaamt voor je of wat dan ook, is hij het dus niet waard!! :roll:
Stuur m dus een leuke sms of bel m gewoon spontaan.
wees eerlijk en vraag wat je wilt weten, dan kan hij er niet omheen draaien! successsss liefs stacie

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 25 aug 2004 18:06

Thnx voor je woordne!!
Tis alleen zo makkelijk gezegd dan gedaan :wink:
Heb gister gestuurd: Ben je niet moe van al die rondjes die je in mijn gedachten loopt?!
Hij heeft niet terug gesmst
Ik heb zelf zoiets ik wacht nog heel ff af! Vrijdagavond 10 september hebben we een bruiloft waar we allebei zijn.......dan ga ik kijken hoe hij op mij reageert....en dan vind ik jou idee wel een goede om te doen.....kheb hem alleen nog nooit gebeld :oops:
Wat denk je daarvan?! Of moet ik NU al bellen?!?!

Terug naar “Archief”