Tot welke leeftijd ga je met je ouders op vakantie??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gjendewald
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Gjendewald » 17 aug 2004 14:09

ik mag dat zelf beslissen :mrgreen: dus ik ga lekker met vrienden op vakantie!

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 17 aug 2004 18:42

Dit jaar voor het eerst niet met mn ouders meegeweest.
Eerdere jaren al wel een paar keer zonder ouders ergens geweest, dit jaar met een reis mee.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

mvdijk1988
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mvdijk1988 » 20 aug 2004 19:57

Ik ben dit jaar voor het laatst met mijn ouders op vakantie geweest! het was zo saai zonder mijn zus ( die voor het eerst niet meer mee ging) dat ik besloten heb om niet meer met mijn ouders mee te gaan! Dan heb ik liever een vakantie met vriendinnen!! En ik ben 16 nu! dus volgend jaar als ik 17 ben ga ik nie meer mee!! :)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 21 aug 2004 09:31

Ik ging op mn 16e voor het eerst zonder ouders, met 6 vriendinnen op vakantie. Maar daarnaast ook met mn ouders mee. Tot mn 20ste wel, en als ik had gekunt, was ik dit jaar weer gegaan. Ik vind het nog steeds relaxed met mn ouders mee, lekker wandelen en luieren. DAn rust ik echt uit, met vrienden kom ik meestal moeier terug dan ik gegaan ben.
Het liefst ga ik een week met mn ouders, en een week of 1/2 met vrienden.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

The_hacker91
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor The_hacker91 » 06 sep 2004 19:50

ik ben dit jaar nog wel met mijn ouders meegeweest, maar ik denk dat ik volgend jaar met vrienden op vakantie ga, dat lijkt me ook wel leuk.
Misschien ga ik ook nog wel met mn ouders mee, als ze naar iets leuks toegaan.

joepie

Berichtdoor joepie » 08 sep 2004 07:27

Tot welke leeftijd ga je met je ouders mee :!: :?:
Tot zij het zat zijn :?: :wink: :mrgreen:

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 08 sep 2004 07:38

volgens mij ga ik 4 of 5 jaar al niet meer met mijn ouders mee :mrgreen:

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 09 sep 2004 17:02

Grappig, soms gaan kinderen juist weer mee als ze wat ouder worden. Maar dan verandert het van 'mee' gaan in 'samen' gaan. Maar misschien moet je om 'samen' te gaan, eerst wel een tijdje 'apart' gaan...

Overkill

Berichtdoor Overkill » 10 sep 2004 15:06

Op mijn 16e voor het laatst, daarna met vrienden op vakantie, paar keer met Beter Uit, en dit jaar gewoon met een of andere reisorganisatie.
Bevalt me best, met mijn ouders op vakantie hoeft niet meer van mij, nogal saaie vakantie's.
Niet dat ik me echt nuttig maak met mijn vrienden op vakantie, maar ik voel me dan wel wat vrijer.

Socrates
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Socrates » 10 sep 2004 15:25

de vraag kan beter zijn 'wanneer ga je voor het eerst zonder ouders op vakantie'

in plaats van 'wanneer voor het laatst met je ouders'

ik heb namelijk geen flauw idee wanneer ik voor het laatst met mijn ouders op vakantie ga. dat zal nog best wel een aantal keer voorkomen. maar ik ben op m'n 18e voor het eerst met vrienden op vakantie gegaan. daarvoor ook wel eens op kamp enzo met jeudgvereniging.. maar dat telt niet want dat is wel met 'begeleiding' :)

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 14 sep 2004 15:00

ik ben tot mn 16e met mn ouders mee geweeest. daarna was het niet eens zozeer dat ik niet mee wilde, maar ik ging werken en kon op andere tijden vrij krijgen als mn ouders. ik heb de afgelopen 2 jaar wel vrij gehad, maar niet echt op vakantie geweest. volgend jaar weer....maar of het met mn ouders zal zijn dat weet ik niet. In ieder geval met een van de ouders, want mn vriend en ik mogen niet samen vermoed ik.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 sep 2004 15:35

miep19 schreef:ik ben tot mn 16e met mn ouders mee geweeest. daarna was het niet eens zozeer dat ik niet mee wilde, maar ik ging werken en kon op andere tijden vrij krijgen als mn ouders. ik heb de afgelopen 2 jaar wel vrij gehad, maar niet echt op vakantie geweest. volgend jaar weer....maar of het met mn ouders zal zijn dat weet ik niet. In ieder geval met een van de ouders, want mn vriend en ik mogen niet samen vermoed ik.

Dat bepaal je nog altijd zelf op je 19de ;) en je kunt ook met een groep vrienden gaan (als je die hebt... ik heb geen vriendengroep waarmee ik echt op vakantie kan)

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 14 sep 2004 15:37

haha noway dat mn ouders me laten gaan met mn vriend samen....dat is spek op de kat binden vinden ze. mn ma zou er niet zo heel veel mee zitten met een groep, maar mn pa is er echt op tegen.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 14 sep 2004 19:49

Tsja...
Mijn ouders en schoonouders zullen er ook niet achterstaan, maar toch willen Jaco en ik volgend jaar samen een weekje weg. Als je met elkaar naar bed wilt doe je het toch wel, of je nu samen op vakantie gaat, of niet. En wij hebben gewoon met elkaar afgesproken: Geen sex voor we trouwen, en daar staan we helemaal achter, dus vinden wij dat we samen op vakantie kunnen gaan.
Verder zijn we dit jaar met zijn ouders meegeweest, en hebben we ook nog 2 kampen geleid. Vakantie met (schoon)ouders is lekker goedkoop!!

Maaike

Berichtdoor Maaike » 10 jan 2005 16:47

ik ga gewoon met mn ouders mee, maar ik ben afgelopen jaar(ik was 13) met een paar vriendinnen wezen kamperen(niet zo ver maar toch zelfstandig)

Terug naar “Archief”