Moderator: Moderafo's
chickie schreef:En nog steeds heb ik t heerlijk... Het maakt ook wel heel veel uit welke niet christen je treft, om het zo maar te zeggen...
chickie schreef:En nog steeds heb ik t heerlijk... Het maakt ook wel heel veel uit welke niet christen je treft, om het zo maar te zeggen...
henkie schreef:chickie schreef:En nog steeds heb ik t heerlijk... Het maakt ook wel heel veel uit welke niet christen je treft, om het zo maar te zeggen...
Ik vraag me af hoe het is om te leven met iemand van wie je houdt en je weet dat diegene niet naar de hemel gaat als er niets veranderd. Dat moet toch een vreselijke gedachte zijn...
Johanne schreef:henkie schreef:chickie schreef:En nog steeds heb ik t heerlijk... Het maakt ook wel heel veel uit welke niet christen je treft, om het zo maar te zeggen...
Ik vraag me af hoe het is om te leven met iemand van wie je houdt en je weet dat diegene niet naar de hemel gaat als er niets veranderd. Dat moet toch een vreselijke gedachte zijn...
Uhuh idd...
Dat vind ik sowieso al een moeilijke gedachte als k met niet Christenen omga zeg maar...
K ken opzich best wel wat mensen goed die niet Christelijk zijn en er ook niet echt voor open staan enzo en dan vind ik t al zo'n moeilijke gedachte.
Laat staan als t je partner is ja...
Marnix schreef:Daar ben ik het weer niet mee eens... want dan zouden 2 ongelovigen in een huwelijk ook niet samen 1 zijn... Dat zijn ze wel.... Alleen ze missen iets.... namelijk de 3e partij in een huwelijk... God. Een huwelijk voor ongelovigen is samen 1 zijn... Een huwelijk tussen 2 christenen is Samen 1 zijn met God erbij...
Het beeld van het drievoudig snoer vind ik wel erg mooi... Zo'n snoer bestaat uit 3 snoeren/touwen die in elkaar gevlochten zijn tot 1 snoer,... 3 snoeren vormen samen 1 touw, en zo'n touw is heel sterk en zal niet snel breken.
henkie schreef:Ik vraag me af hoe het is om te leven met iemand van wie je houdt en je weet dat diegene niet naar de hemel gaat als er niets veranderd. Dat moet toch een vreselijke gedachte zijn...
Andre schreef:essieee schreef:ik zit in deze situatie, het is o zo moelijk maar niet wanhopig!!!!
Heb je niet zoiets van, hoe langer ik wacht met de keuze wel of niet doorgaan met deze relatie, hoe moeilijker het wordt?
essieee schreef:zeker, ik ben deze week -na 5 maanden- gestopt, maar als de liefde er wel is van twee kanten doet dit zo'n pijn en vraag ik me af of ik volgende week nog steeds zal zeggen dat het uit is, of dat het jajaja weer aan is!Zwak????
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten