Nieuwe stelletjes [ Part 2 ]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 aug 2004 16:57

meschianza schreef:
Gershwin schreef:Tziet er niet klef genoeg uit vind ik, kan net zo goed nep zijn. We want more!

(overigens kan dat natuurlijk best uit een kussengevechtrelatie voortvloeien :D )

Ik heb Marnix vannacht met zijn hoofd tegen de rand van het bed gesmakt (butterfly is getuige) Is dat doorslaggevend genoeg voor de echtheid van onze relatie? :mrgreen:

Als lover van meschianza zijnde moet je dat inderdaad minstens een paar keer meegemaakt hebben wil je overtuigend overkomen.. 8)

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 05 aug 2004 17:07

butterfly schreef:
Ikke21 schreef:
butterfly schreef:wiew er is een nieuw refowebstel :D Afbeelding

huh dat zijn mes en marnix??

ja :D toestemming gevraagd trouwens 8)

Ik vraag me nu echt af om wat voor kussen het gaat in die kussengevecht relatie?

BTW, gefeliciteerd alle vier.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 05 aug 2004 18:47

Aragorn schreef:
meschianza schreef:
Gershwin schreef:Tziet er niet klef genoeg uit vind ik, kan net zo goed nep zijn. We want more!

(overigens kan dat natuurlijk best uit een kussengevechtrelatie voortvloeien :D )

Ik heb Marnix vannacht met zijn hoofd tegen de rand van het bed gesmakt (butterfly is getuige) Is dat doorslaggevend genoeg voor de echtheid van onze relatie? :mrgreen:

Als lover van meschianza zijnde moet je dat inderdaad minstens een paar keer meegemaakt hebben wil je overtuigend overkomen.. 8)

Ik zei nog: Ga door schat! Maar bij 1 keer hield het op, toen had ze al zoveel medelijden dat dat niet meer lukte... Gelukkig heb ik haar met kussens ook goed onderhande genomen... het ziet er naar uit dat we een kinky relatie gaan krijgen :D

Ehm Parsifal, zoals deze foto en een hoop anderen van de van ons gemaakte love-foto-session laat zien kunnen naast met kussens slaan ook nog wel meer bedenken bij het woord "kussen"

:D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 05 aug 2004 19:12

Marnix schreef:Ik zei nog: Ga door schat! Maar bij 1 keer hield het op, toen had ze al zoveel medelijden dat dat niet meer lukte... Gelukkig heb ik haar met kussens ook goed onderhande genomen...

WAren het maar alleen kussens. Het moment dat ik overwoog om onze kinky relatie te verbreken was toen hij mij bedolf onder een stapel grote dozen (waarin de nieuwe hoogslaper van mijn zusje was verpakt) en er vervolgens bovenop sprong.
:shock:
Zo ga je toch niet met een lief maiske om.
:x

*wacht op het moment dat BJ mij voorgoed de toegang tot het topic ''relaties'' ontzegd*
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 05 aug 2004 19:56

Het doel van dit topic was dat het duidelijker zou worden welke koppels er rondlopen, maar nu wordt het alleen maar vager :cry:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 05 aug 2004 23:16

meschianza schreef:
Marnix schreef:Ik zei nog: Ga door schat! Maar bij 1 keer hield het op, toen had ze al zoveel medelijden dat dat niet meer lukte... Gelukkig heb ik haar met kussens ook goed onderhande genomen...

WAren het maar alleen kussens. Het moment dat ik overwoog om onze kinky relatie te verbreken was toen hij mij bedolf onder een stapel grote dozen (waarin de nieuwe hoogslaper van mijn zusje was verpakt) en er vervolgens bovenop sprong.
:shock:
Zo ga je toch niet met een lief maiske om.
:x

*wacht op het moment dat BJ mij voorgoed de toegang tot het topic ''relaties'' ontzegd*

Sorry schat.... ik dacht dat je dat fijn vond.... Aangezien je mijn kussen ook wel kon waarderen... Ik denk dat doordat het nogal spannend voor me was ik een masker op had waardoor ik mezelf niet was ;) Daarnaast wilde ik niet gelijk zo intiem worden dus dacht ik, voor ik bovenop je spring doe ik er wel wat dozen tussen. :D Voor de veiligheid ;)

Het doel van dit topic was dat het duidelijker zou worden welke koppels er rondlopen, maar nu wordt het alleen maar vager

Tja dat komt door al die nieuwsgierige speculerende sensatiezoekende mensen hier... Lijkt af en toe het forum van de Prive/Story wel...
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Legolas
Mineur
Mineur

Berichtdoor Legolas » 05 aug 2004 23:44

|:)|

Maar meschianza.. dat je zo snel in de armen van een ander duikt, doet me toch wel een beetje pijn.. :cry:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 06 aug 2004 00:18

Heej... DAT was in scene gezet. :D

Legolas
Mineur
Mineur

Berichtdoor Legolas » 06 aug 2004 06:28

Voor mij was het levensecht.. :-s

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 06 aug 2004 10:48

Legolas, als er nieuwe refostelletjes zijn vertellen ze dat hier heus wel hoor.

Als dat gespeculeer hier en zo... beetje jammer hoor...

Meschianza ik hou van je!

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 06 aug 2004 12:32

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 06 aug 2004 12:49

... maar wij proberen er achter te komen wie het nieuwste stelletje vormen... :( echt waar :(
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

charlie
Mineur
Mineur

ertwert

Berichtdoor charlie » 06 aug 2004 14:11

Ikke21 schreef:Butterfly & Aragorn???
Butterfly & Charlie?

hahah ik geef het op!! :mrgreen:

* zet zijn emigratieplannen naar het eiland met grootst mogelijke spoed door
* verzoek zijn baas (de BVD) diepgaand onderzoek naar de aantijgingen van Ikke en haar persoonlijkheid... (jij moet mij ergens van kennen ofzo,)
* is op dit moment niet bereikbaar voor commentaar

;)
"I AM Too blessed to be stressed!" The shortest distance between a problem and a solution is the distance between your knees and the floor.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 06 aug 2004 16:33

Charlie, het is al opgehelderd door Butterfly en Aragorn.

Dus je kunt gewoon bliijven waar je bent ;)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 06 aug 2004 18:15

Aragorn schreef:
columbus schreef:als dit waar is verbaasd het me eigenlijk niets. in dat geval van harte gefeliciteerd :D
Op de meeting vond ik jullie al zo verliefd naar elkaar kijken en dacht toen eigenlijk dat jullie wel heel goed bij elkaar zouden passen :) (met poolen meer aandacht voor elkaar als voor die ballen) of heb ik het mis Aragorn?

p.s. waar blijft de foto voor de topic Refowebstellen??

Haha, Columbus als voormalig dr. Love wist het natuurlijk allemaal al voordat ik het zelf wist.. 8) :P

Ehm, die foto komt misschien nog wel :wink:

Overigens iedereen bedankt voor de feliesietaatsies. :D

:D Ik wist het ook al :D

Hee, ik vind het hardstikke leuk voor jullie, geniet van elkaar en een goede tijd samen gewenst :)

Meschianza en marnix ook gefeliciteerd :D
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”