Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Heej Lego, gefeliciteerd, ik kan niets anders zeggen dan dat je een helel leuke hebt uitgezocht!
Jeronimuz schreef:Lego & Mesch, gefeliciteerd!
(heb ik nog een klein rolletje gespeeld in jullie romance door het organiseren van de Scheveningen meet?)
Motormuis schreef:parsifal schreef:niet iedereen heeft de refolutie verlaten en legolas ik zou heel hard vluchten als ik jou was.
De groot inquisiteur.
Hmmm, wie zijn er nog over dan? Ik en een groot inquisiteur. Maar winnen we daar de strijd mee dan?
Parsifal, laten we het zwaard neergooien. Als twee laatst overgeblevenen hebben wij wel de eeuwige roem. Wij hebben volgehouden toen iedereen zich al overgegeven had. De lafaarrrrrrrrrrrrrds.
Trouwens, wat doe jij vanavond![]()
?
*zucht: wat een mooie dag, wat een mooie dag..
Aragorn schreef:Motormuis schreef:parsifal schreef:niet iedereen heeft de refolutie verlaten en legolas ik zou heel hard vluchten als ik jou was.
De groot inquisiteur.
Hmmm, wie zijn er nog over dan? Ik en een groot inquisiteur. Maar winnen we daar de strijd mee dan?
Parsifal, laten we het zwaard neergooien. Als twee laatst overgeblevenen hebben wij wel de eeuwige roem. Wij hebben volgehouden toen iedereen zich al overgegeven had. De lafaarrrrrrrrrrrrrds.
Trouwens, wat doe jij vanavond![]()
?
En nu blijkt dat motormuis dus ook al gewoon zat te wachten tot de gelegenheid zich voordeed om er tussenuit te knijpen..Gaat het nu om het meedoen of om het ware genot van het vrijgezellenbestaan??!!
Stelletje hypocrieten zeg, ik schaam me bijna vrijgezel te zijn..
rosekapje schreef:meschianza schreef:YES! Ik ben een refowebstel!! :D Dat heb nou altijd al gewild!
Wie niet?!![]()
parsifal schreef:(He was Legolas onze penningmeester?, misschien een topic voor religie?)
meschianza schreef:Er zijn dus mensen die er zich voor schamen en het liever niet vertellen tot er echt geen redden meer aan is en het wel openbaar moet komen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten