Relatie en uiterlijk/Uiterlijk en relatie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 28 jul 2004 16:03

Omega schreef:Overigens heb ik volgens mij nergens gezegd dat oudere vrouwen er niet aantrekkelijk kunnen uitzien. Maar vrouwen verouderen over het algemeen sneller dan mannen.

Dat vind ik onzin, dat was een uitspraak van Herman Brood, destijds. Nou, had je die moeten zien, die zag er lekker uit, zeg.... :roll:

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Re: sdfsdfd

Berichtdoor Mariamagdalena » 28 jul 2004 16:04

charlie schreef:
pfffff tsss (MM en om): bespaar me de details zeg.(krijgen we nog foto's???)

nu weer on-t.. ;)

Bij slow chat bij "foto van jezelf" sta ik............. :?

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 28 jul 2004 16:31

Een leuk uiterlijk is mooi meegenomen natuurlijk, maar niet dé reden om een relatie te beginnen voor mij.

Aan een goed innerlijk heb je meer lijkt me.

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 28 jul 2004 22:09

Dat vind ik onzin, dat was een uitspraak van Herman Brood, destijds. Nou, had je die moeten zien, die zag er lekker uit, zeg....

Kun je nagaan hoe een vrouw van die leeftijd er uitziet na jarenlang heroïne-gebruik. ;-)
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 29 jul 2004 15:30

Omega schreef:
Dat vind ik onzin, dat was een uitspraak van Herman Brood, destijds. Nou, had je die moeten zien, die zag er lekker uit, zeg....

Kun je nagaan hoe een vrouw van die leeftijd er uitziet na jarenlang heroïne-gebruik. ;-)

Kijk maar eens naar Xandra Brood, zou ik zeggen.................

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 30 jul 2004 17:42

Zeg Omega, jij begint al aardig kaal te worden!!!
Daar hebben vrouwen (hoe oud ze ook zijn mogen) meestal geen last van! :wink:
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

joepie

Berichtdoor joepie » 31 jul 2004 14:52

Hoe kom je der eigenlijk bij Omega dat vrouwen sneller verouderen dan mannen???? Uit je duim gezogen zeker? :wink:
Ik weet wel dat mensen die roken sneller verouderen. Sneller rimpels krijgen e.d.
Maar wat jij zegt lijkt me niet waar.
Dat mannen knapper worden naarmate ze ouder worden? Lamenietlachen :P Kalend, rimpels, haren uit hun oren en neus, hangbuikje..enz lijkt me niet knapper.
En die verhalen over schoonmoeders? Is natuurlijk ook onzin, want dat zou dan voor ieder gelden, laten we eerlijk wezen, bij een echtpaar zijn altijd twee schoonmoeders :wink:
Er zijn trouwens ook zeer veel belgen moppen zijn die verhalen nu ook allemaal waar over belgen?

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 31 jul 2004 14:58

Nou, Joepie, je haalt me de woorden uit de mond, eindelijk zijn wij het een keer voor 100% met elkaar eens. :D
Ik snap ook niet dat hij vindt dat mannen mooier worden naarmate ze ouder worden. Echt niet, een man is denk ik op z'n mooist in de bloei van zijn leven, zo tussen de 28 en de 35. Daarna wordt het ook langzaamaan minder........... :lol: :lol: :lol:
Hahaha, ik zat al te wachten, wanneer reageren er nou ook eens andere vrouwen.... :lol: :lol: :lol:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 31 jul 2004 15:11

Ik ben het toch wel met Omega eens eigenlijk.

Het is ook een bekend gegeven en gezegde.
:lol:

joepie

Berichtdoor joepie » 31 jul 2004 15:13

Mariamagdalena schreef:Nou, Joepie, je haalt me de woorden uit de mond, eindelijk zijn wij het een keer voor 100% met elkaar eens. :D
Ik snap ook niet dat hij vindt dat mannen mooier worden naarmate ze ouder worden. Echt niet, een man is denk ik op z'n mooist in de bloei van zijn leven, zo tussen de 28 en de 35. Daarna wordt het ook langzaamaan minder........... :lol: :lol: :lol:
Hahaha, ik zat al te wachten, wanneer reageren er nou ook eens andere vrouwen.... :lol: :lol: :lol:

Ja, ja, vakantie geweest :wink:

Maar wat is nu eigenlijk mooi? Wat maakt iemand mooi?
Wat ik "mooi" vind, vind een ander weer lelijk.
Dus mooi is ook maar een beperkt begrip.
Ik heb b.v. een dochter met een ontzettend mooi karakter, maar ze is wat dikker( door een ziekte) dan anderen mooi vinden.
Maar toch is het een mooie jongedame.
Alleen zien de mannen het nog niet :wink:

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 31 jul 2004 15:15

Omega schreef:

Geef die man een sigaar!

8)

Wij mannen hebben het ook maar makkelijk he?

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 31 jul 2004 15:17

joepie schreef:
Mariamagdalena schreef:Nou, Joepie, je haalt me de woorden uit de mond, eindelijk zijn wij het een keer voor 100% met elkaar eens. :D

Ja, ja, vakantie geweest :wink:

Maar wat is nu eigenlijk mooi? Wat maakt iemand mooi?
Wat ik "mooi" vind, vind een ander weer lelijk.
Dus mooi is ook maar een beperkt begrip.
Ik heb b.v. een dochter met een ontzettend mooi karakter, maar ze is wat dikker( door een ziekte) dan anderen mooi vinden.
Maar toch is het een mooie jongedame.
Alleen zien de mannen het nog niet :wink:

Ik ben ook wat dikker, nou wát.. :P , maar dat maakt toch zeker niks uit?
Ben je heus niet minder om ofzo toch?

joepie

Berichtdoor joepie » 31 jul 2004 15:24

Waar hebben jullie mannen het makkelijk mee? :? Jeronimuz?

Nee, inderdaad markie het zou ook niet uit moeten maken. Maar als ik hier de reacties lees dan is het blijkbaar toch belangrijk.
Want MM geeft als pre op voor haar mooi zijn dat ze nog slank is :wink:
En uit de praktijk blijkt het ook zo te zijn.
Jongeren kijken inderdaad niet naar je als je wat dikker bent.
Dat ben je gelijk al afgeschreven.
Ze doen nog niet eens de moeite om je te leren kennen.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 31 jul 2004 15:27

joepie schreef:Waar hebben jullie mannen het makkelijk mee? :? Jeronimuz?

Nee, inderdaad markie het zou ook niet uit moeten maken. Maar als ik hier de reacties lees dan is het blijkbaar toch belangrijk.
Want MM geeft als pre op voor haar mooi zijn dat ze nog slank is :wink:

Nou, ik kijk er zelf niet naar eerlijk gezegd.Vind het een beetje belachelijk eigenlijk.Vind echt niet dat iemand anders er minder om is ook.

Maar ik ben ook geen jongere natuurlijk, al geloof ik niet dat ik er vroeger ook naar keek.

Slank is een bijkomstigheid vind ik.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 31 jul 2004 15:36

joepie schreef:Want MM geeft als pre op voor haar mooi zijn dat ze nog slank is :wink:

Mijn man is ook behoorlijk dik, hij is 95 kilo, en 1.80m.
Maar ik vind hem wel erg mooi.
En ik ken ook een vrouw, Cindy, die is ook erg dik en die vind ik ook een erge mooie vrouw.
Bovendien kan zij genoeg mannen krijgen, dus ik denk niet dat het eraan ligt of je dik bent, maar of je een leuke lieve uitstraling hebt.
Als je een nare uitstraling hebt, omdat je ontevreden bent of zo iets, dan krijg je minder sjoege van het andere geslacht.
Bij mijzelf vind ik een dik figuur niet mooi staan. Dus let ik op mijn figuur. Zodat ik redelijk slank en strak blijf. Puur omdat ik mij dan zelf lekkerder in mijn vel voel zitten.
Maar daarom vind ik andere vrouwen die dik zijn nog wel mooi.
Alleen bij mezelf niet.
Net als met een bril.
Bij anderen vind ik dat vaak best leuk staan, en toen ik mijn man leerde kennen, had hij ook een bril.
Maar ik heb liever lenzen, omdat ik het bij mezelf nou eenmaal niet mooi vind staan. Ik lijk dan net een schooljuffrouw. Maar ik vind niet dan anderen er perse zoals ik uit hoeven te zien.
ik ben donker, maar blonde vrouwen vind ik ook vaak mooi.

Terug naar “Archief”