jacobH schreef:
Het was een reactie op Maria Magdalena omdat ik een wet zou aanspreken die niet meer van deze tijd was.
Dat bedoel ik helemaal niet, en trouwens, ik draag ook een hoedje, hoor........
Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:jacobH schreef:
Het was een reactie op Maria Magdalena omdat ik een wet zou aanspreken die niet meer van deze tijd was.
jacobH schreef:Mariamagdalena schreef:jacobH schreef:
oh dan heb ik het verkeerd begrepen.
leg het eens uit dan?
Mariamagdalena schreef:jacobH schreef:Mariamagdalena schreef:jacobH schreef:
oh dan heb ik het verkeerd begrepen.
leg het eens uit dan?
Wat moet ik uitleggen? Hoe mijn hoedjes eruit zien? Nou, lichtbruin en donkerbruin, klein en van leer.
Cisca schreef:Tot mijn verbazing zie ik, dat dit pagina 14 is over hoedjes, alsof dat het belangrijkste is.
Vroeger heb ik ook hoeden gedragen, tot het in de kerk waar ik kwam blijkbaar niet meer belangrijk was, en het op een bepaald moment verdween.
Op zich is er niks mis mee, wat ik wel sneu vind, is, dat veel mensen hem in een plastic zakje meenemen naar de kerk, en dan pas opzetten.
Als je een hoed draagt, zet je hem thuis op, en later ook thuis weer af, je hoeft je er toch niet voor te schamen.
Cisca schreef:Tot mijn verbazing zie ik, dat dit pagina 14 is over hoedjes, alsof dat het belangrijkste is.
Vroeger heb ik ook hoeden gedragen, tot het in de kerk waar ik kwam blijkbaar niet meer belangrijk was, en het op een bepaald moment verdween.
Op zich is er niks mis mee, wat ik wel sneu vind, is, dat veel mensen hem in een plastic zakje meenemen naar de kerk, en dan pas opzetten.
Als je een hoed draagt, zet je hem thuis op, en later ook thuis weer af, je hoeft je er toch niet voor te schamen.
Andre schreef:
Mee eens, maar ik blijf weigeren om ook maar ergens in de bijbel te lezen dat je met een hoed op en een rok aan naar de kerk "moet"
Komt bij mij over van, als je een broek aan hebt, en geen hoed op hebt je geen kind van God kunt zijn.
johannes1 schreef:vers 4 en 5:
4
Een iegelijk man, die bidt of profeteert, hebbende iets op het hoofd, die onteert zijn eigen hoofd;
5
Maar een iegelijke vrouw, die bidt of profeteert met ongedekten hoofde, onteert haar eigen hoofd; want het is een en hetzelfde, alsof haar het haar afgesneden ware.
lijkt me wel duidelijk of niet
Betekend dit dan dat de vrouw heel de kerkdienst op moet?
Betekend dit dan dat als de vrouw thuis bid ook haar hoed op moet?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten