Johanne schreef:Hmmm hier komt weer eens een vaag topic van mij hehe...
Ik zit me toch wel eens af te vragen in hoeverre toch het uiterlijk meespeelt in een relatie enzo en wilde wel eens weten hoe jullie hierover denken enzo.
Ik bedoel ik denk dat t toch bij de meeste jongens wel meespeelt. Tuurlijk het gaat in de eerste plaats om karakter, maar toch.
Het gaat er volgens mij ook om, dat je als vrouw (ookals man, natuurlijk), jezelf goed blijft verzorgen.
Als je nou eenmaal zwaar bent, van nature, kan je er weinig aandoen, maar kan je toch zorgen dat je altijd fris gedouched bent, en een klein beetje make-up en lichtelijk lekker geparfumeerd bent, en dat je kleding draagt waarin je er leuk uitziet.
Maar ook als je niet zwaar bent, moet je er voor waken dat je dus ook hetzelfde als bovenstaat doet, en niet verslonst raakt.
Vaak zie ik getrouwde vrouwen die niks meer aan zichzelf doen, niet meer op hun gewicht letten,hun haar niet meer leuk doen, geen make-up meer gebruiken, en dergelijke.
Schoonheid komt vooal van binnenuit, maar als je jezelf goed verzorgt, ook ruime aandacht aan de verzorging van je voeten besteedt (zeer belangrijk), dan voel je je ook lekkerder. Lekker fris gedouched, lichtelijk geparfumeerd en lichtelijk make-up. Wat ook heel belangrijk is, is dat je haar goed zit, dan voel je je ook beter. En als vrouw vooral zorgen dat het spannend blijft. Dat kun je bijvoorbeeld doen door verschillende outfits te hebben,verschillende kleuren en modellen, die draag je dan wanneer je er voor in de stemming bent. Dus steeds weer wat anders en niet elke dag hetzelfde rokkie. Dan voel je je telkens weer een ander meisje, naar aanleiding van je stemming (onverschillig, of zwoel, of sportief, of pikant, enz. ) Das denk ik het geheim van de vrouw om altijd spannend en aantrekkelijk te blijven

En natuurlijk, het allerbelangrijkste: LIEF ZIJN !