Tot welke leeftijd ga je met je ouders op vakantie??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 jul 2004 13:15

Lalage schreef:Evelien en anderen: als je het huis uit bent en allemaal wat ouder bent, kan het misschien juist weer gezellig zijn.

:roll:

zeg ik dat het niet gezellig is???? sorry ik vat je reactie ff niet. :roll:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 jul 2004 13:16

Evelien schreef:wij gaan zowieso met heel onze fam. in de winter een weekend met z'n allen weg. Super gezellig. Voor de gezellig om weer eens met z'n allen bij elkaar te zijn. (komt zelden voor).

ach tja ik ga dit jaar ook met mijn ouders mee, naar denemarken samen met mijn zusje + vriend, mijn broertje en mijn broer en schoonzus komen ook ong 4 vier dagen ofzo langs. Dus zal vast wel gezellig worden. (t scheeltje weer geld :mrgreen: )

ik bedoel in de winter --> elk jaar. :wink:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 17 jul 2004 16:35

Toen ik 16 was ben ik voor het eerst op vakantie gegaan zonder ouders, was met twee nichtjes en vriend.

En nu weer heerlijk goedkoop met ouders mee.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 jul 2004 18:20

Evelien schreef:
Lalage schreef:Evelien en anderen: als je het huis uit bent en allemaal wat ouder bent, kan het misschien juist weer gezellig zijn.

:roll:

zeg ik dat het niet gezellig is???? sorry ik vat je reactie ff niet. :roll:

Ik bevestig jouw ervaring, dat 't op latere leeftijd juist wel leuk is, omdat je elkaar dan weer ziet.

André

Re: Tot welke leeftijd ga je met je ouders op vakantie??

Berichtdoor André » 17 jul 2004 20:48

kwekkie schreef:Was ik effe benieuwd naar!! :D :D

liefs kwekkie

Heey, en als de meerderheid nu zegt van jij kunt best wel zonder ouders op vakantie, laat je ze dan ook alle andere antw. lezen??

Mijn gevoel zegt mij iets in de trant van, Kwekkie vind haar ouders hopeloos ouderwets.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 18 jul 2004 11:27

Misschien is er vanuit Kwekkies kerk een jeugdkamp? Dat is vaak heel erg gezellig..............

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 18 jul 2004 11:42

ik ben tot vorig jaar zomer steeds met pa en ma mee geweest,
we hadden (mijn 2 zussen en ik, mijn 2 zussen zijn 19 en 22) wel zoiets dit is de laaste keer, zo hebben we dat wel ervaren, gewoon omdat je toch allemaal wel iets wil wat de ander niet leuk vind of gewoon fysiek niet aankan.

Ik ben dus van de winter voor het eerst op m'n eigen houtje met jongerenreis op wintersport geweest, ik moet zeggen dat mij dat zeer goed bevallen is.

Deze zomervakantie gaat ik dus weer met reis mee naar Egypte.
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 19 jul 2004 00:36

Ik ben dit jaar nog met mn ouders meegeweest. K besluit wel elk jaar dat t t laatste jaar was dat k meeging, maar op een of andere manier ga k steeds weer mee, terwijl ik t nou niet echt super vind ofzo, maargoed...

*nutteloze reply*
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

janneke
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneke » 20 jul 2004 13:49

Daan en ik gaan ook nog met paps en mams mee. We wilden dit jaar met 2 vrienden gaan, maar de ene kan door omstandigheden niet en dus maken we dr weer een familievakantie van!

Sowieos gaan we elk jaar een midweekje met die vrienden weg dus heb je van alles wat:-)

Wat we wel doen op vakantie is met 2 auto's gaan, zodat mn ouders en wij niet afhankelijk van elkaar zijn. Daan en ik zijn meer zon en zwemmers, terwijl mijn ouders graag gaan wandelen. Zo is dat mooi opgelost en kun je ook een dagje met zn 2en weg!

Lindal
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Lindal » 20 jul 2004 14:08

Op mijn 16e ben ik voor het eerst alleen met een vriendin op vakantie geweest naar Katwijk. Heel leuk, veel meer vrijheid.

Tegenwoordig gaan mijn ouders niet zo veel meer op vakantie en als ze gaan dan is het een midweek ofzo. Dan wil ik nog wel eens een nachtje blijven slapen, maar de hele vakantie.... neuhhhh bedankt, ik heb het nu wel gehad.

May be, gaan we volgend jaar ofzo met een groep stelletjes weg.... lijkt me erg gezellig, allemaal vrienden. :P
Aparte mensen, aparte dingen

De halve waarheid is de hele leugen.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 21 jul 2004 10:41

ik ben dit jaar met drie friens weze kamperen in harich en ik was nog maar 13 en de rest al 14(ik werd de zondag daar op 14) mar k ga nog wel mee met mn ouders. dit was gewoon erbij.

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 21 jul 2004 10:58

Mijn vriend en ik gaan ook nog wel met mijn of zijn ouders op vakantie, het is eigenlijk net hoe het uitkomt!! We gaan ook wel met vrienden en zijn ook een keer samen met een reisorganisatie meegeweest.
Met je ouders op vakantie is altijd een stuk goedkoper :P :mrgreen:

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 22 jul 2004 12:50

In de zomer van havo4/havo5 (ik ging dus na de zomer naar h5) ben ik voor het laatst met mijn ouders op vakantie geweest, ik was toen 18. In die vakantie ook voor het eerst met vrienden op vakantie geweest, twee keer op vakantie dus ;)

Daarna twee keer op wintersport en twee keer naar Italie met mijn toenmalige vriendin en haar ouders.

Dit jaar ga ik pas laat op vakantie (september/oktober o.i.d.) met mijn huidige vriendin, nog wel een hotelletje pakken volgende week met mijn vriendin. Ben ook al met haar naar pinkpop geweest. En Lowlands en misschien een half Flevo komt er ook nog aan.. :)

Vrouwe Justitia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Vrouwe Justitia » 22 jul 2004 12:54

Ben voor het laatst met mijn ouders op vakantie geweest op mijn 15e
If you want world peace, fight for justice.

Invincible
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Invincible » 22 jul 2004 13:24

Ben vanacht terug komen vliegen van een vakantie met mn ouders. Tot mn 22ste dus, en misschien volgend jaar weer :)C
..

Terug naar “Archief”