Tot welke leeftijd ga je met je ouders op vakantie??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwekkie
Verkenner
Verkenner

Tot welke leeftijd ga je met je ouders op vakantie??

Berichtdoor kwekkie » 16 jul 2004 16:02

Was ik effe benieuwd naar!! :D :D

liefs kwekkie

Alfredt

Berichtdoor Alfredt » 16 jul 2004 16:42

/me is 28 en gaat dit jaar gezellig met zijn ouders en zusje (van 25) op vakantie :)

wormpje
Mineur
Mineur

Berichtdoor wormpje » 16 jul 2004 17:27

Ik ben op m'n 17e voor het laatst meegeweest. Daarna niet meer. Maar toen gingen mijn ouders ook scheiden en ik had eindexamen gedaan en ging op kamers dus er is daarna ook heel veel anders geworden.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 jul 2004 17:34

tot en met 15 jaar, mijn zusje was toen dus 11 (en er zit nog een broertje tussen, maar dat doet er ff niet toe). Toen ik 17 was zijn we nog wel een weekje naar Texel geweest. Maar we hadden altijd ruzie, want de ene wilde dit en de andere dat. We hebben ook zelden de drie weken volgemaakt, omdat mijn moeder chronisch pijn heeft en dus niet zo goed kan kamperen.

Toen ik 15 was ging ik met een vriendin twee nachtjes kamperen op een camping niet zover uit de buurt, 20 km fietsen, hihi. We vonden dat wel erg dichtbij en het jaar erop zijn we naar Den Bosch gefietst, 90 km. Dat was errug leuk. We zijn een dag of 5 daar geweest. Verder ging ik mee op zomerkampen, eerst van scouting, later Crossroads en een pelgrimstocht met allemaal katholieke Belgen. In m'n eentje met de trein naar Brussel en daar nog met de metro.... ieks!

Sinds vorig jaar ga ik met Borkdude samen op vakantie en naar Flevo, was erg leuk en zal dit jaar hopelijk ook weer goed bevallen.

Does
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Does » 16 jul 2004 17:50

Op mijn 15e was de laatste keer. Volgend jaar wil ik wel weer mee met moeders naar Indonesie. Want zeg nou zelf: Hoevaak krijg je die kans ? :mrgreen:
Vandaag doe ik wat ik wil. Niets!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 jul 2004 18:07

Ik bne tot mijn 14e met mijn ouders mee geweest, toen ik 15 was ben ik alleen met mijn moeder op vakantie geweest en mijn broer met mijn vader. Daarna nooit meer, misschien tzt wel weer een weekend ofzo.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 16 jul 2004 18:20

Joh ik ben nu 21 ik ga dit jaar wel met men ouders mee. De vorige 2 jaar niet. Toen heb ik met vrienden een lastminute ter plekke op schiphol genomen. Mijn zus en zwager gaan ook mee dit jaar dus dat vond ik ook wel weer extra gezellig. Ach het maakt eigenlijk toch niet uit hoe oud je bent. Als je het zelf nog gezellig vind om mee te gaan ga je toch gewoon mee? (als je ouders je tenminste nog mee willen hebben :P )
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 16 jul 2004 19:58

Het maakt denk ik niet uit. Als je jong bent, kan je met 16 al alleen met vrienden of met een jeugdgroep gaan, als het mag, maar als je ouder bent, wil je misschien juist weer met je ouders (ik tenminste wel met mijn pa)

S-je
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor S-je » 16 jul 2004 20:03

k Ben 19 en ga dit jaar nog met m'n ouders mee. Lekker goedkoop, ben een arm studentje :lol:

Misschien volgend jaar met een reis mee ofzo, don't know...

Snorbaarder
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Snorbaarder » 16 jul 2004 20:22

Ben net terug van een rondreis met mijn ouders. We zijn via Slovenië, Kroatië, Bosnië, Servië, Albanië, Macedonië en Griekenland naar Turkije gereden. Een prachtige reis, superveel gezien. Helaas moest ik eerder terug.
Ik ga heel graag met mijn ouders mee het is goedkoop en superleuk. Ik reis ook alleen, maar niet omdat ik het met mijn ouders niet leuk vind.

(ben 21)
Who has seen the wind?
Neither you, nor I:
But when the trees bow down their heads,
The wind is passing by.

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 16 jul 2004 20:23

ik ben 20 en ga ook nog met mn ouders mee.

Vanaf mn 17e ben ik wel elk jaar behalve met mn ouders ook alleen met een vriendin/vrienden op vakantie geweest.
Das helemaal relaxed, 3 weken vakantie dan :)

En met mn ouders mee is best relaxed! Maar vooral omdat we op een leuke camping zitten waar ik al veel mensen ken...
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 jul 2004 09:52

wij gaan zowieso met heel onze fam. in de winter een weekend met z'n allen weg. Super gezellig. Voor de gezellig om weer eens met z'n allen bij elkaar te zijn. (komt zelden voor).

ach tja ik ga dit jaar ook met mijn ouders mee, naar denemarken samen met mijn zusje + vriend, mijn broertje en mijn broer en schoonzus komen ook ong 4 vier dagen ofzo langs. Dus zal vast wel gezellig worden. (t scheeltje weer geld :mrgreen: )

Night
Moderator
Contacteer:

Re: Tot welke leeftijd ga je met je ouders op vakantie??

Berichtdoor Night » 17 jul 2004 10:45

kwekkie schreef:Was ik effe benieuwd naar!! :D :D

liefs kwekkie

Als oudere schat ik in dat jij beter tot je 21e nog met je ouders mee kan gaan :)
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 jul 2004 11:05

Evelien en anderen: als je het huis uit bent en allemaal wat ouder bent, kan het misschien juist weer gezellig zijn.

snien
Mineur
Mineur
Locatie: Goes (maar de 24 jaar Vlissingen zit ook nog diep in mijn hart)

Berichtdoor snien » 17 jul 2004 12:58

k geloof dat ik tot mn 25e nog mee ben geweest met de zomervakanties. Daarnaast zijn we nog paar keer met hele gezin (kids + kleinkids) naar center parcs geweest in de herfstvakanties. k Heb t altijd errug gezellig gevonden. k Vind leeftijd eigenlijk niet uitmaken of je nog wel of niet meer met je ouders meegaat. Zolang de band goed is en t is gezellig samen......why not?!

Terug naar “Archief”