Motormuis schreef:Race406 schreef:Motormuis schreef:Race406 schreef: Hoeft ie ook niet zo ver te lopen, de GG zit er vlak om de hoek. Mooie kerk trouwens die va de GG in Zeist... Jaja, ik ben er verschillende keren geweest... En dat voor een "lichte" CGK-er....

Volgens mij ben jij best een behoudend mannetje. Tukkers zijn toch per definitie behoudend

?
Bij ons geld ik wel als behoudend, ja. Maar ik zeg altijd: What's in a name...
Ik denk weleens aan het liedje van Elly en Rikkert: "Hokjes, vakjes"....
Waarom zouden Tukkers behoudend zijn???? Vertel, verklaar ende legh uit...

Denk ik aan Rijssen enzo...Grolsch....Onverstaanbaar accent.....Star.....
Vandaar
Maar eh, weet niet waar Mouw vandaan komt en heb hem nog nooit gehoord. Mag dus ook niet oordelen

Rijssen, OK. Grolsch behoudend..?

Ikke nie snap..
Onverstaanbaar? Je moet wel je best doen om deze mensen te verstaan. Maar ja, dat accent is vreemd voor je, en van vreemde en nieuwe dingen moet je je verre houden, toch?
Star? Zolang als alles bij het oude blijft en gaat zoals IK het wil, ben ik helemaal niet star. Valt best wel mee
Maarreeeeh, ken uw dominees.... Weet niet waar ds. Mouw vandaan komt. Schande!

Onbekend maakt onbemind zeker..
Misschien kunnen we een markt oprichten waar we ze neer kunnen zetten zodat we eerst eens kunnen kijken of ze bevallen, en dan een bod doen?
(
www.ds.tweedehands.nl.)

Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!