Moderator: Moderafo's
Annerieke schreef:Je kunt zelf lezen waarom ik deze vraag geplaatst heb. Ik zeg niet dat 'samenwonen wel kan'. Maar ik ben wel van mening dat als je samen voor God belijdt dat je rein zult leven en vergeving over je zonden gevraagd hebt, met het samenwonen (die tijd dat we nog niet getrouwd zijn) op zich niets mis is. Blijven leven zoals we leefden willen we niet, zoals ik overigens al uitgelegd heb, en dat doen we ook niet meer. En ik trouw niet in een kerk die mijn mening deelt, ik trouw in een kerk waarbij ik me thuis voel. Wat moet ik er nog meer aan toevoegen, ik ben gewoon benieuw hoe men erover denkt en wat voor (opbouwende) reacties ik hierop zou krijgen. Hoe jij erover denkt is in elk geval duidelijk Petertje, bedankt voor je reacties.
Petertje schreef:
Even een misverstand uit de weg ruimen. Na bijbelonderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat samenwonen niet goed is.
Zareb schreef:Petertje schreef:
Even een misverstand uit de weg ruimen. Na bijbelonderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat samenwonen niet goed is.
Wat een onzin zeg.
Daar kan toch geen verstandig mens meer op reageren.
En dat doe ik dus ook niet.
Maar Annerieke, nogmaals ik heb respect voor je keus, ook al begrijp ik hem niet.
Zareb schreef:Lalage schreef:same here chickie!
maar wacht ff, jouw vriend is geen christen, maar wil wel wachten met sex?
heeft sex iets te maken heeft met christen zijn?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten