Ongeluk

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mini
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor mini » 12 jul 2004 13:27

Eigenlijk mag ik van de dok niet uit m'n bed. Maar Marjolijn had verteld over jullie warme meeleven en ik moet jullie toch even bedanken. Alles gaat langs me heen. Maar tot nu toe kan ik het aan door de kracht van God en steun van de mensen. Maurits was het liefste wat ik had. Maar ik leef nog. Zullen jullie niet vergeten om God daar ook voor te danken. Bij Dirk-jan gaat de beademing er vandaag af, dat is wel even spannend. Met de rest van de groep gaat het lichamelijk goed. Zullen jullie ook niet vergeten te bidden voor de mensen die bij het stuur zaten. Ik had het ook kunnen zijn. Maurits zijn tijd was op, anders was het wel anders gebeurd. Donderdag wordt Linette begraven en vrijdag Maurits. Jullie zullen vandaag en morgen ook de advertenties wel zien in de krant. Sorry als ik wazig ben, maar m'n hoofd doet nog heel raar. Dus ik ga nu weer stoppen. Blijf bidden, dat is niet het laatste maar het eerste wat je kunt doen! Foto's van vertrek staan op Maurits' website www.kukeluu.nl

Veel liefs van Ilse

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 jul 2004 13:57

ik zit met tranen in mijn ogen dit te lezen wat je schrijft mini.

We blijven bidden voor jullie, nabestaanden, familie, vrienden en kennissen.!!! We staan als een muur rondom jullie.

Veel sterkte in alles, wat allemaal nog komen gaat maar zeker met het verlies.

pieter22

Berichtdoor pieter22 » 12 jul 2004 14:02

Wat vreselijk!! hier zijn geen woorden voor!!

ik wens iedereen die hier mee te maken heeft veel sterkte toe en de kracht van God om het verlies te dragen!

ik denk aan jullie en ik bid voor jullie

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 jul 2004 14:02

mini schreef:Eigenlijk mag ik van de dok niet uit m'n bed. Maar Marjolijn had verteld over jullie warme meeleven en ik moet jullie toch even bedanken. Alles gaat langs me heen. Maar tot nu toe kan ik het aan door de kracht van God en steun van de mensen. Maurits was het liefste wat ik had. Maar ik leef nog. Zullen jullie niet vergeten om God daar ook voor te danken. Bij Dirk-jan gaat de beademing er vandaag af, dat is wel even spannend. Met de rest van de groep gaat het lichamelijk goed. Zullen jullie ook niet vergeten te bidden voor de mensen die bij het stuur zaten. Ik had het ook kunnen zijn. Maurits zijn tijd was op, anders was het wel anders gebeurd. Donderdag wordt Linette begraven en vrijdag Maurits. Jullie zullen vandaag en morgen ook de advertenties wel zien in de krant. Sorry als ik wazig ben, maar m'n hoofd doet nog heel raar. Dus ik ga nu weer stoppen. Blijf bidden, dat is niet het laatste maar het eerste wat je kunt doen! Foto's van vertrek staan op Maurits' website www.kukeluu.nl

Veel liefs van Ilse

och meid, wat moet jij het moeilijk hebben.. ikzit hier ook met tranen in mijn ogen..... ik vind het knap dat je op zon moment ook nog denkt aan anderen!! Blijf wel goed om jezelf denken hoor!!!
ik blijf bidden!!!!!!!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 12 jul 2004 14:07

Ook ik lees dit alles met tranen in mn ogen...
nogmaals wil ik alle nabestaanden heel veel sterkte en Gods kracht toewensen in deze moeilijke tijd.

Ik bid voor jullie!

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 12 jul 2004 14:15

Evelien schreef:ik zit met tranen in mijn ogen dit te lezen wat je schrijft mini.

We blijven bidden voor jullie, nabestaanden, familie, vrienden en kennissen.!!! We staan als een muur rondom jullie.

Veel sterkte in alles, wat allemaal nog komen gaat maar zeker met het verlies.

Ik sluit me hier helemaal bij aan, weet dat er heel erg veel voor jullie wordt gebeden....

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 12 jul 2004 14:17

alle woorden ontbreken mij en door mijn tranen zie ik niet veel meer.

Mini sterkte en ik bid en dank God.

leentje
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor leentje » 12 jul 2004 14:19

Jannoek schreef:Ook ik lees dit alles met tranen in mn ogen...
nogmaals wil ik alle nabestaanden heel veel sterkte en Gods kracht toewensen in deze moeilijke tijd.

Ik bid voor jullie!

Hier sluit ik me bij aan!

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 12 jul 2004 14:45

Ilse,

Dat de Heere je tot hulp en sterkte mag zijn de komende tijd. Laat het gerust weten als we wat voor je kunnen doen. Wil je ook onze condoleances overbrengen aan de ouders van Maurits en Linette. We hopen dat in een later stadium ook nog zelf te doen.

Nogmaals kracht toegebeden,
Gert

Invincible
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Invincible » 12 jul 2004 14:54

Wat kan ik zeggen :cry:

Gecondoleerd & hang on!

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 12 jul 2004 15:04

Heel erg gecondoleerd !!!

Ik zal voor jullie bidden!!!

Girl
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Girl » 12 jul 2004 15:12

Woorden schieten te kort.... het is zó onbevattelijk. Hierbij wil ik de families en nabestaanden van Maurits en Linette condoleren met dit zware verlies. Ik bid voor jullie dat jullie de kracht mogen krijgen om dit zware verlies te dragen. Ook gaat mijn medeleven uit naar de rest van de groep die hierbij betrokken is geweest, in het bijzonder naar Maarten en Dirk-Jan twee gemeenteleden. Weet dat we veel aan jullie denken, maar bovenal veel voor jullie bidden. Veel sterkte toegewenst!

Lindal
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Lindal » 12 jul 2004 15:30

Ik zal voor mini en alle andere familieleden/ vrienden bidden.

Sterkte!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 12 jul 2004 15:51

Mini heel veel succes!!
Ik las je woorden. Ik zit te huilen van je woorden!!
heel veel sterkte met alel dingen. Ik bid voor je!! En de anderen. Fijn dat je zo gesteund word door God en alle mensen!
En wat mooi om te zien dat je ondanks alles zo wordt gedragen door GOD!!! Dat je alles goed ziet en niet boos reageert. Maar ziet dat het Maurits zijn tijd was. Je zal het vast nog wel een sheel moeilijk hebben, en dat je boos en opstandig bent. Denk dan terug aan je eigen woorden!! En kijk naar boven. Ik bid dat Hij je helpt en je draagt!
En dat je nog aan alle mensen om je heen denkt!
Heel veel sterkte ook op de begrafenis!
Ik bid voor jullie allemaal!!

BigMac

Berichtdoor BigMac » 12 jul 2004 15:57

Ikke21 schreef:Zijn er namen van de rest van de jongelui bekend? Vrienden van mij gingen ook naar Roemenie en ik weet niet of ze hier bij zitten en ik krijg ze ook niet aan de telefoon.

Gingen die ook vorige week? Ik hoop zelf as donderdag te vertrekken naar Roemenie, ik hoop dat je vrienden bij die groep zitten!

Terug naar “Archief”