Berichtdoor Erik » 08 jul 2004 19:13
Race406 schreef:Erik schreef:Cuore di Leone schreef:Erik schreef:Je ziet dus veel dat mensen vallen in de geest door aanraking van derden.
je ziet dus veel dat mensen voor andere mensen bidden en dat die persoon waarvoor gebeden wordt wel eens in de Geest valt dus sja er is altijd wel een derde bij betrokken.
Hmmm

,
Nou weetje, ik bedoel eiglijk maar dat had je zelf denk ik ook wel door

dat die persoon aangeraakt wordt. In de hals of met de handen op het hoofd. En dat vind ik (zo voorzichtigmogelijk gezegd) een beetje "vreemd''. snapie?

ja maar zoiezo vind ik aanraken met vallen in de geest heel vreemd. Waar lees ik dat in de Bijbel? Kan iemand mij 1 voorbeeld geven wat er ook maar een beetje op lijkt met wat ik nu vaak zie?!? Ik sta helemaal niet negatief tegenover dit soort dingen wat misschien wel zo overkomt... maar ik kan niks vinden over vallen in de geest door aanraking van andere mensen in de Bijbel... daarom vraag ik dit zo indringend
Laat ik het zo zeggen: Als iemand bijkans tegen de grond gedrukt wordt, en vervolgens wordt gezegd dat het de Geest is, dan is dat bedriegerij, om niet te zeggen duivelswerk!