ik heb het niet gevolgd, mijn mening is te vinden in het topic voetbal.
zoek maar ergens op.
Moderator: Moderafo's
meschianza schreef:Dat is niet flauw, dat zijn gewoon mijn redenen (o.a) waarom ik niet kijk. Die mag ik hebben, lijkt mij. En omdat ik niets gevolgd heb lijkt het mij een logisch gevolg dat ik niet weet dat kluivert gespeeld heeft, wel weet ik dat hij meegegaan is en had kunnen spelen. En zodra hij een doelpunt had gescoort weet je hoe laat het is.
Die verkrachting was zeker wel een dubieuze zaak, ik heb het toendertijd aardig gevolgd , en d e moord was idd geen moord maar wel iemand doodrijden onder invloed. Wat inprincipe iedereen kan gebeuren die zo stom is om met alcohol achter het stuur te zitten maar in beide gevallen is het op geheimzinnige wijze nooit echt tot een veroordeling gekomen.
En ik vind het bijzonder charmant van Seedorf dat hij iets aan goede doelen geeft. Goh, heel aardig.
Het gaat er mij om dat ik niet aan die commerciele waanzin mee wildoen alleen al door te kijken. Maar die persoonlijke mening lijkt je niet te mogen hebben.
kurtyo schreef:
Hoho, je slaat door. Natuurlijk mag jij die mening hebben. Graag zelfs. Ikzelf doe ook niet mee aan die complete commerciele waanzin. Daar gaat het me niet om. Het gaat me om die opmerking over Kluivert. Of hij nu de held is of niet, dat maakt niet uit. Als hij niet veroordeeld is, ligt dat aan een gebrek aan bewijs, niet aan het feit dat het op Patrick Kluivert gaat. Dubieus was het ja, maar in Nederland ben je ONSCHULDIG tot het tegendeel bewezen is. En dat is schijnbaar niet het geval..
kurtyo schreef:Dat kan, voor mij niet. Daarbij komt dat ik er te weinig vanaf weet (en jij ook zo te lezen) om zomaar te beweren dat hij een duister persoon is welke in het gevang zou moeten zitten o.i.d.
BJ schreef:Het lijkt me dat de inhoudelijke discussie over de wedstrijden en evntueel randgebeuren wel in het topic in slow chat besproken kunnen worden. Hier gaat het om het wel of niet kijken naar de wedstrijd en waar en hoe. Dus graag een beetje ontopic.
Bookman schreef:Hoeft zondag in elk geval niemand in de verleiding te komen om naar Oranje te kijken!
Gedenk de sabbathdag dat gij dien heiligt! En dat kan niet met voetbal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten