Evelien schreef:http://www.refoweb.nl/vragen@refoweb/antwoorden/dsdelange17.html
Deze reactie van Evelien is wijzer dan die met veel woorden zijn gedaan, inclusief die van mij

Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:http://www.refoweb.nl/vragen@refoweb/antwoorden/dsdelange17.html
Lalage schreef:parsifal schreef:Lalage schreef:parsifal schreef: misschien moeten we trouwens als gemeenten er wel voor zorgen dat jonge stelletjes de mogelijkheid hebben om te trouwen. Tegenwoordig ligt dat wat moeilijk geloof ik.
Bedoel je dat ze eerst belijdenis moeten doen voor ze mogen trouwen? Of dat het in het algemeen raar wordt gevonden dat je jong trouwt?
Ik doelde eigenlijk voornamelijk op geld zaken.
Ah ok, dat is inderdaad iets wat veel mensen tegenhoudt.
Jammer he. Gisteren was trouwens supergaaf, de bruiloft van Peter en Annemie, die zijn ook best wel jong. Maar ik weet zeker dat dat een goed huwelijk wordt, omdat God met ze meegaat
lientje schreef:Dat kun je inderdaad niet zonder God. En dan nog even een vraag. We hebben het er wel steeds over dat het zo moeilijk is om de seks voor het huwelijk te bewaren. Maar waarom dan al zo vroeg beginnen met verkering als je toch weet dat je nog niet kunt gaan trouwen????
Pivo schreef:lientje schreef:Dat kun je inderdaad niet zonder God. En dan nog even een vraag. We hebben het er wel steeds over dat het zo moeilijk is om de seks voor het huwelijk te bewaren. Maar waarom dan al zo vroeg beginnen met verkering als je toch weet dat je nog niet kunt gaan trouwen????
als je van elkaar houd is het denk ik heel moeilijk om niet met verkering te beginnen! zowieso denk je bij het begin van verkering nog niet gelijk aan trouwen! weinig ervaring zo te merken?
Lalage schreef:Pivo schreef:lientje schreef:Dat kun je inderdaad niet zonder God. En dan nog even een vraag. We hebben het er wel steeds over dat het zo moeilijk is om de seks voor het huwelijk te bewaren. Maar waarom dan al zo vroeg beginnen met verkering als je toch weet dat je nog niet kunt gaan trouwen????
als je van elkaar houd is het denk ik heel moeilijk om niet met verkering te beginnen! zowieso denk je bij het begin van verkering nog niet gelijk aan trouwen! weinig ervaring zo te merken?
Als je verstandig bent wel... Dat meisje dat dinsdag trouwde, had daar wel heel goed over nagedacht. Ik heb maar wat aangerommeld tot een paar jaar geleden*spijt* Wees alsjeblieft zuinig op jezelf!
joepie schreef:Van mij mag iedereen seX hebben want dat bestaat niet!
Maar seKS bestaat wel.
Dus misschien dat het nu goed geschreven gaat worden.
seks (de ~ (m.))
1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen => geslachtelijke omgang, geslachtsverkeer
parsifal schreef:Evelien schreef:http://www.refoweb.nl/vragen@refoweb/antwoorden/dsdelange17.html
Deze reactie van Evelien is wijzer dan die met veel woorden zijn gedaan, inclusief die van mij
kurtyo schreef:joepie schreef:Van mij mag iedereen seX hebben want dat bestaat niet!
Maar seKS bestaat wel.
Dus misschien dat het nu goed geschreven gaat worden.
seks (de ~ (m.))
1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen => geslachtelijke omgang, geslachtsverkeer
SeX bestaat ook. In het engels. Maar ik acht het ook wenselijk om over seKS te spreken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten