- Precies!

Moderator: Moderafo's
zo'n rare opmerking vind ik het niet van Heiden hoor. tis minstens de moeite waard om te proberen te begrijpen wat hij precies bedoeld lijkt mij.jo schreef:heiden schreef:Probeer je God vast wat werk uit handen te nemen, voor als je straks voor hem moet verschijnen?
![]()
![]()
Kvind dit maar een heel raar topic. Je denkt blijkbaar te weten wat God wel en niet belangrijk vind.....
heidenSorry, dit vind ik praat uit een leeg hoofd. Je drukt je wel grof uit zeg.
Tabitha schreef:Heiden, denk liever na over je fouten, dan dat je dit topic onder kritiek stelt.
- neiging om lichtzinnig te worden en aandacht op mezelf richten i.p.v God
- neiging om de spot te steken met sommige kerken/visies
- soms verkeerde sexuele gevoelens
- niet genoeg vertrouwen op God
- het tegenovergestelde doen dan wat m'n ouders willen
![]()
![]()
jo schreef:Persoonlijk denk ik, dat als je bekeerd bent dan vind je dat niet zo belangrijk meer. Alhoewel je dan ook niet zonder zonden bent natuurlijk.[/list]
[/list]Napoleon schreef:jo schreef:Persoonlijk denk ik, dat als je bekeerd bent dan vind je dat niet zo belangrijk meer. Alhoewel je dan ook niet zonder zonden bent natuurlijk.[/list]
vraag ik me af. natuurlijk, als het goed is is dat dan niet het belangrijkste meer (ik hoop overigens dat mode ook nu niet het belangrijkste is voor jou), maar ook als je bekeerd bent, ben je nog dezelfde jo, met hetzelfde karakter, dezelfde voorliefde voor mooie dingen, mooie kleding, enz., en je moet niet verwachten dat dat nu in een keer veranderd.
MeneerAart schreef:Mijn zondenlijst is nooit compleet maar ik heb wel voor ogen wat de heetste hangijzers zijn.
Hou je vast:
- Te snel vergeten te bidden
- Te makkelijk Ja zeggen tegen dingen (ook dingen waar je ?? bij kunt zetten)
- Te weinig bezig met Gods woord
- Perioden dat ik teveel opga in mijn werk
- Perioden dat geld mij teveel beheerst![]()
- Nadenken over je zonde doe ik veel te weinig! Leven gaat maar door en het zondebesef wordt met de dag minder als ik er neit bij stilsta!
Er zijn ook nog wel wat meer persoonlijke zonden die ik hier niet zomaar neer ga zetten, maar ik vind het onwijs goed dat hier een topic over is om er over na te denken!
joris schreef:pff wat een brave zonden zeg
ik heb vanavond weer veels te hard gereden 140 km/uur
ik heb bij het tankstation langer dan goed voor mij is (veel te lang dus) naar de bovenste plank van de tijdschriften gekeken.
winstpuntje: heb geen idee bedacht om een tijdschrift te kopen!
thespiritisinsideus schreef:ehm, ja, te hard rijden is geen zonde, maar vakkundig indelen van je kostbare tijd :p anders ga ik zeker verloren, aangezien mijn ijdelheid ook grensoverschrijdend is, ik werd daar weer op pijnlijk wijze mee geconfronteerd toen k mn koffer aan t pakken was :s
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten