Ach de beste mensen zijn een beetje bang dat jullie worden beinvloed, bijvoorbeeld door mijn soms wat onreformatorische gedachten en zo

Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Tja... maar die zijn ook niet goed...
Ach de beste mensen zijn een beetje bang dat jullie worden beinvloed, bijvoorbeeld door mijn soms wat onreformatorische gedachten en zo
Aragorn schreef:Optimatus schreef:Op zich is dit een heel verantwoord forum, ware het niet dat lieden à la Ben Militant hier vrijwel ongehinderd hun anti-christelijke neonazipraat kunnen rondstrooien. Dat vind ik een groot minpunt.
Hij KON ook niet uitblijven he..![]()
![]()
En meschianza heeft het weer eens mooi gezegd.
Zouden mensen die zo bang zijn voor andere meningen misschien diep van binnen zelf twijfelen aan hun overtuigingen?
Aragorn schreef:Zouden mensen die zo bang zijn voor andere meningen misschien diep van binnen zelf twijfelen aan hun overtuigingen?
HereIam schreef:Tsja, OSW. Daar mocht ik ook niet posten, tenzij ik huichelde. Ik onderschrijf namelijk niet volledig de drie form. van (on)enigheid, en behoor niet tot het "juiste kerkverband", dat moest wel.
Ik heb toen het volgende geschreven:
==
Beste OSW,
Wil me afmelden:
Het feit dat jullie alleen mensen willen hebben die helemaal gelijkgezind zijn en behoren tot een subcultuur van christelijk Nederland, doet mij huilen. Succes met de veilige verzuilde discussies. Praat elkaar veel moed in, dat je het als refo's vooral bij het rechte eind hebt. Zonder oppositie, lekker makkelijk! Maar niet in de geest van de Bijbel. Zoals Aad Peters al een keer (generaliserend) zei: Refo's zijn net als een groot gewei van een edelhert; het lijkt veel bescherming te geven, maar je heb verdraaid weinig zicht op hetgeen er om je heen gebeurd.
Hoop dat jullie de kritiek (geloof me, uit een goed hart!) te harte zullen nemen.
Veel heil en zegen toegewenst!
==
Ik heb er nooit een reactie op terug gehad.
Maja de Bij schreef:Aragorn schreef:Zouden mensen die zo bang zijn voor andere meningen misschien diep van binnen zelf twijfelen aan hun overtuigingen?
Mensen zonder twijfel zijn anders ook niet altijd ideaal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten