Moderator: Moderafo's
Dit vind ik echt grote onzin... Ik twijfel toch ook vaak zat of ik mezelf wel oke vind, of ik wel van mn ouders hou, overal aan. Moet ik dan ook maar stoppen met mezelf etc? Twijfel komt in de beste relaties voor... maar om dan te zeggen: Begin er niet aan , dan is het niet de juiste.. onzin.. Als je erna maar enorm goed beseft dat de andere persoon helemaal toppie is en je enorm blij bent en de twijfel dan weg is....joepie schreef:Fries schreef:Soms twijfel ik, waar komt het vandaan, hoe ga ik er mee om? Waarom twijfel ik, op andere momenten ben ik zo zeker.
De vraag hoe ik er mee om moet gaan is voor mij de belangrijkste, maar dat zal voor zich spreken.
Alvast dank voor reacties
Bij de geringste twijfel zou ik er niet aan beginnen. Dan is het blijkbaar niet de juiste.
Mijn dochter heeft een jaar verkering gehad met een twijfelaar, die ook telkens weer weg liep. Is vreselijk! Als je twijfelt, ga erbij weg en wacht tot je degene tegen komt waar je geen twijfels bij hebt.
S-je schreef:
k Heb verkering gehad en de laatste drie maanden (van de 9) heb ik lopen twijfelen of ik nog wel verder moest gaan met die persoon. Natuurlijk waren er ook wel momenten dat ik daar niet aan dacht, maar die werden steeds zeldzamer. Ik weet nu zeker dat ik dat nooit meer doe, want het is een enorm vervelende periode geweest. En zo herinner je je die hele verkering dan, niet echt positief dus. Als het niet werkt, werkt het niet.
DeeKaa schreef:Dit vind ik echt grote onzin... Ik twijfel toch ook vaak zat of ik mezelf wel oke vind, of ik wel van mn ouders hou, overal aan. Moet ik dan ook maar stoppen met mezelf etc? Twijfel komt in de beste relaties voor... maar om dan te zeggen: Begin er niet aan , dan is het niet de juiste.. onzin.. Als je erna maar enorm goed beseft dat de andere persoon helemaal toppie is en je enorm blij bent en de twijfel dan weg is....joepie schreef:Fries schreef:Soms twijfel ik, waar komt het vandaan, hoe ga ik er mee om? Waarom twijfel ik, op andere momenten ben ik zo zeker.
De vraag hoe ik er mee om moet gaan is voor mij de belangrijkste, maar dat zal voor zich spreken.
Bij de geringste twijfel zou ik er niet aan beginnen. Dan is het blijkbaar niet de juiste.
Mijn dochter heeft een jaar verkering gehad met een twijfelaar, die ook telkens weer weg liep. Is vreselijk! Als je twijfelt, ga erbij weg en wacht tot je degene tegen komt waar je geen twijfels bij hebt.
Je twijfeld toch ook wel eens aan je geloof lijkt mij.. moet je dan ook maar niet met geloven beginnen?
joepie schreef:Aragorn schreef:Er is natuurlijk ook nog verschil tussen notoire twijfelaars en de gewone twijfels die iedereen weleens heeft.
Ja, maar...... wat is het verschil denk je?
Fries schreef:Soms twijfel ik, waar komt het vandaan, hoe ga ik er mee om? Waarom twijfel ik, op andere momenten ben ik zo zeker.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten