lang leve de midnight-dates by moonlight
weet je iig meteen of je met een weerwolf te maken hebt
Moderator: Moderafo's
janneke schreef:Er is via via al vaak over dit onderwerp gesproken. Er schijnen sterk verschillende meningen over te zijn:
Je vriend(in) ontmoet te hebben via het internet.
Heel veel mensen vinden het stom...Stom, waarom? Hebben ze niet het verkeerde beeld van internetontmoetingen? En is het niet precies hetzelfde idee als elkaar in een cafe ontmoeten, behalve dat je kennis maakt via de chat of het forum, of misschien een meeting?
Hier graag de VOOR' s en TEGEN' s van de zogenaamde ' internetrelatie'.
(wel met goede argumenten, dus niet alleen: het is stom...)
Mr. J schreef:een complete relatie via internet kan toch sowieso niet. Je moet elkaar in het echt gezien hebben!!
Alhoewel dat ook niet helemaal opgaat. Laatst stond volgens mij in een krant een bericht dat iemand via Internet gezegd had dat hij met haar wilde trouwen, zij stemde ook toe en gingen trouwen, ze hadden elkaar nog nooit gezien![]()
janneke schreef:Das wel heftig ja...
Internet is een goeie mogelijkheid om eerste contacten te leggen, vooral bij mensen die daar normaal wat problemen mee hebben. Maar de ontmoetingen zijn stukken belangrijker, dan kom je de ware internetter tegen.
meboy schreef:Mr. J schreef:een complete relatie via internet kan toch sowieso niet. Je moet elkaar in het echt gezien hebben!!
Alhoewel dat ook niet helemaal opgaat. Laatst stond volgens mij in een krant een bericht dat iemand via Internet gezegd had dat hij met haar wilde trouwen, zij stemde ook toe en gingen trouwen, ze hadden elkaar nog nooit gezien![]()
Ik heb een relatie met iemand in de bahamas; we zien elkaar 2 keer per jaar in het echt; dagelijks op een webcam en via internettelefoon (gratis). Het kan dus wel. Leuk is anders af en toe maar na 1,5 jaar gaat het nog steeds prima!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten