Evelien schreef:Ik hoop dat Beens niet naar ons toe komt. Maar dat zal wel niet zo zijn.![]()
![]()
Als je uit Kootwijkerbroek komt, maak je misschien wel een goede kans. Die combinatie lijkt perfect te passen...
Moderator: Moderafo's
SDG schreef:Evelien schreef:Ik hoop dat Beens niet naar ons toe komt. Maar dat zal wel niet zo zijn.![]()
![]()
Als je uit Kootwijkerbroek komt, maak je misschien wel een goede kans. Die combinatie lijkt perfect te passen...
wh schreef:Ik weet niet of de kerkenraad bij Beens past in Kootwijkerbroek
ze hadden eerst een tweetal gemaakt van twee dominees pas op
aandringen van de leden is tijdens de ledenvergadering besloten
om toch maar 4 studenten op de lijst te zetten.![]()
wh schreef:Er bestaat natuurlijk ook nog een kans dat 1 van de studenten naar
een gemeente moet waar ze nu een andere student beroepen hebben.
Maakt Terneuzen toch nog kans op Beens![]()
![]()
Bookman schreef:wh schreef:Er bestaat natuurlijk ook nog een kans dat 1 van de studenten naar
![]()
Hij stond hier niet op de lijst, en wij ook niet op die van hem............![]()
![]()
wh schreef:Bookman schreef:wh schreef:Er bestaat natuurlijk ook nog een kans dat 1 van de studenten naar
![]()
Hij stond hier niet op de lijst, en wij ook niet op die van hem............![]()
![]()
Wat niet is kan nog komen![]()
Zo lang hij nog niets aansgenomen heeft kan hij nog overal naar toe.
Wie weet komt hij nog een keer op de lijst![]()
DE WONDEREN ZIJN DE WERELD NOG NIET UIT
japijo schreef:wh schreef:Bookman schreef:wh schreef:Er bestaat natuurlijk ook nog een kans dat 1 van de studenten naar
![]()
![]()
Idd. Kunnen ze er niet vier tegelijk beroepen in een gemeente. Als je mazzel hebt neemt maximaal 1 het aan?
Bookman schreef:japijo schreef:wh schreef:Bookman schreef:wh schreef:Er bestaat natuurlijk ook nog een kans dat 1 van de studenten naar
![]()
![]()
Idd. Kunnen ze er niet vier tegelijk beroepen in een gemeente. Als je mazzel hebt neemt maximaal 1 het aan?
Wh: Waarom geloof ik niet in zulke wonderen.............??![]()
Japijo: Vroeger werd dat wel gedaan. Maar volgens mij hebben ze daar een stokje voor gestoken.
Bookman schreef:Wel vreemd dat Bodegraven geen tweetal uit de studenten kon vormen. Dat zegt iets. Of over de gemeente of over de studenten.......
japijo schreef:Wat moet je als kanidaat toch met zoveel beroepen? Je bent eerst weken druk met kennismaking en dan moet je er toch uit ééntje kiezen! Verrekt moeilijk lijkt me!
Speedy schreef:japijo schreef:Wat moet je als kanidaat toch met zoveel beroepen? Je bent eerst weken druk met kennismaking en dan moet je er toch uit ééntje kiezen! Verrekt moeilijk lijkt me!
Nou volgens mij gaat het binnen de GG anders dan bij PKN/HNHK/CGK. Hier krijgt de kandidaat / dominee die beroepen is een telefoontje dat hij gekozen is en dat de beroepingsbrief onderweg is. Daarnaast zijn er misschien telefonisch nog wat contacten of brieven en kaarten die gestuurd worden maar verder niet. De kandidaat / dominee moet dan voor het aangezicht van de Heere met het beroep klaarkomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten