columbus schreef:Yael schreef:columbus schreef:kan er niets aan doen, maar dit deze topic begint weer aardig op een afzeiktopic te lijken!![]()
die ds. Hakvoort is al zó vaak besproken hier! sorry, maar ik vind dit niet normaal.
dominees die van kerkverband veranderen zullen best hun redenen ervoor hebben en altijd zullen er mensen zijn die eronder lijden en hun reactie op dit forum neer willen zetten maar het moet wel een keer ophouden toch?
Besef je wel wat Hakvoort aangericht heeft??![]()
En als er over hem gesproken wordt zal ik niet nalaten mijn mening te geven. Dat doet hijzelf ook niet dus ik ook niet.![]()
En heel de gemeente heeft er onder geleden, en zo'n scheuring vergeet je je leven lang niet. als God me niet vastgehouden had, was ik onkerkelijk geworden na de scheuring. Gergemmer zal ik iedergeval nooit worden gezien wat er twee jaar terug gebeurd is.
mening geven is niets mis mee maar wat hier vaak gebeurt is gewoon uit (uit nijd?)ordinair afkatten van ds Hakvoort.
ook al zijn er fouten gemaakt, telkens op deze manier erop terugkomen is niet goed.
andersom in zijn preken ook niet!!!!!
We zijn allemaal niet goed bezig daar heb je gelijk in.