marle schreef:Dit las ik net op de site van het Nederlands Dagblad:
GEREF. GEMEENTEN
Beroepen te Woerden (zendingswerk in Albanië): kandidaat J.M.D. de Heer te Ugchelen.
Is dit iets voor hem??
Is dat wel verstandig?
Moderator: Moderafo's
marle schreef:Geref. Gemeenten
te Hoofddorp, Puttershoek, Rotterdam-IJsselmonde, kand. E. Bakker te Opheusden;
te Brakel, Kootwijkerbroek en Ridderkerk, kand. G. Beens te Genemuiden;
te Beekbergen, Doetinchem, Emmeloord, Groningen, Hendrik-Ido-Ambacht, Leiderdorp, Middelburg-Centrum, Ridderkerk-Slikkerveer en Woerden (zending Albanië), kand. J. M. D. de Heer te Ugchelen.
te Enkhuizen, Hoogvliet (i.c.m. Spijkenisse), Kampen, Lelystad, Rotterdam-Alexanderpolder, Rotterdam-Centrum, Rotterdam-Zuid, Rotterdam-Zuidwijk, Terneuzen en Vlaardingen, kand. L. Terlouw te Barendrecht;
te Veenendaal, P. Mulder te Dordrecht
Nu nog afwachten en verwachten
Motormuis schreef:marle schreef:Geref. Gemeenten
te Hoofddorp, Puttershoek, Rotterdam-IJsselmonde, kand. E. Bakker te Opheusden;
te Brakel, Kootwijkerbroek en Ridderkerk, kand. G. Beens te Genemuiden;
te Beekbergen, Doetinchem, Emmeloord, Groningen, Hendrik-Ido-Ambacht, Leiderdorp, Middelburg-Centrum, Ridderkerk-Slikkerveer en Woerden (zending Albanië), kand. J. M. D. de Heer te Ugchelen.
te Enkhuizen, Hoogvliet (i.c.m. Spijkenisse), Kampen, Lelystad, Rotterdam-Alexanderpolder, Rotterdam-Centrum, Rotterdam-Zuid, Rotterdam-Zuidwijk, Terneuzen en Vlaardingen, kand. L. Terlouw te Barendrecht;
te Veenendaal, P. Mulder te Dordrecht
Nu nog afwachten en verwachten
Mmm, moet zeggen dat ik hoge verwachtingen heb van Terlouw en de Heer. Als ik zie dat gemeentes als groningen en lelystad hun beroepen, dan denk ik dat het goede EVANGELIEVERKONDIGERS zijn....
Motormuis schreef:Haha, maar dat gun ik ze nou ook weer niet, helemaal naar een eiland te worden verbannen
Motormuis schreef:Bookman schreef:Motormuis schreef:Haha, maar dat gun ik ze nou ook weer niet, helemaal naar een eiland te worden verbannen
Als ik zie waar hij beroepenis, dan maken we best een kansje, denk ik....
Het ging hier best goed.
Wat ging er best goed?
Bookman schreef:Motormuis schreef:Bookman schreef:Motormuis schreef:Haha, maar dat gun ik ze nou ook weer niet, helemaal naar een eiland te worden verbannen
Het ging hier best goed.
Wat ging er best goed?
Ramen zemen.... nee preken natuurlijk.
Bookman schreef:Motormuis schreef:Bookman schreef:Motormuis schreef:Haha, maar dat gun ik ze nou ook weer niet, helemaal naar een eiland te worden verbannen
Het ging hier best goed.
Wat ging er best goed?
Ramen zemen.... nee preken natuurlijk.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten