Wat moet ik doen...?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 18 jun 2004 10:29

Niet gelijk vragen: Wil je wat met me drinken... Das zo standaard.... :)

Ga gewoon nog een keer naar een concert van dat koor... En knoop gewoon es een gesprekje aan... zeg wat je van de avond vond, van het koor.... blablabla... daarna hoe ze in dat koor terecht is gekomen en langzaam verplaats je het odnerwerp van algemeen naar wat persoonlijker... en dan gewoon verder zien :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Rnn
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rnn » 21 jun 2004 21:05

Heej! Wat leuk, al jullie reacties! Ik ga proberen of jullie tips helpen! Ik hou jullie wel op de hoogte van de resultaten...
En van dat drinken... wel goed bedoeld hoor, maar ik denk dat ik idd eerst maar ga proberen een praatje te maken!

Groetjes!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 22 jun 2004 01:08

JialiKelly schreef:ja inderdaad. Meteen vragen of hij iets wil drinken is wel erg hard van stapel :)
Zoals Rosekapje zegt : gewoon eerst een gezellig praatje.

Er zijn dingen die jullie binden, zoals gezamenlijke vrienden/ kooravond, dus daar kun je iig over praten.

succes! :)

van praten krijg je dorst :mrgreen: oké, praatje en dan iets te drinken aanbieden, dat is toch niet raar of zo? :roll:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Matt
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Matt » 04 jul 2004 19:11

Heeft het al iets opgeleverd? d:)b
Niks te doen.....

jaop

Berichtdoor jaop » 07 jul 2004 10:41

wat is het probleem? je hebt een vriendin die hem kent, nou als je naar haar door laat schemeren dat je m leuk vindt, dan zal zij dat ongetwijfeld met alle plezier door laten sijpelen. ik bedoel: als je het dan niet ziet zitten om ´m recht in zn gezicht aan te spreken, dan heb je hier toch n eenvoudig zijpaadje? wat let je?

Rnn
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rnn » 06 aug 2004 20:42

Matt schreef:Heeft het al iets opgeleverd? d:)b

Sorry voor mijn late reactie! Ben door omstandigheden behoorlijk poosje niet meer online geweest...

Maar helaas... t heeft nog niet zoveel opgeleverd! Behalve dan dat ik weet dat 'ie me toch wel interessant lijkt te vinden. Hij wilde namelijk een tijdje geleden op me afstappen toen een vriendin van me hem net voor was. Grr... Ook zijn vrienden hielden me nogal in de gaten, dus wat dat betreft is 't wel positief!

Volgende week zie 'k 'em waarschijnlijk weer, dus wie weet..!

wieb83zd
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor wieb83zd » 07 aug 2004 21:05

We wachten [een beetje in spanning] af...

En om het ei van columbus nog maar eens uit te vinden: niet nadenken of je het wel durft, gewoon gaan kletsen.
Reageren is geen kunst, begrijpen wel.
Afbeelding

Terug naar “Archief”