Moderator: Moderafo's
Markie schreef:Aragorn schreef:Hm, nu bekijk je het wel heel erg economisch... Zo van: ik steek tijd en energie in jou, en dat moet wel wat opleveren, een huwelijk bijvoorbeeld.![]()
Ik ervaar de 2,5 jaar dat ik tijd en energie aan m'n vriendin gespendeerd heb absoluut niet als verspilde moeite. Je leert er een hoop van, het was leuk en mooi, good memories.. helaas nu niet meer, maar dat betekent niet dat al het achterliggende waardeloos is/was.
Nou, heeft niks met economisch te maken, maar als je een relatie met iemand hebt is het toch meestal de bedoeling om met die persoon aan een toekomst te bouwen.Zo zag jij je relatie met je ex dus niet?
Je leert er idd een hoop van en als je wat jonger bent is het misschien ook wel wat anders en bekijk je het zoals jij nu doet.Ik ben zelf b.v. 32.
Stel dat ik nu ook weer 2,5 jaar met iemand een relatie heb waardoor je wéér wordt bedrogen op een minne manier?Ben je dus al 34, heb je weer een poos nodig om van de schrik te bekomen, en je kan wéér opnieuw aan een nieuwe relatie gaan bouwen.
Zoals jij het bekijkt is een beetje kortzichtig![]()
Maar zoals ik al zei, als je jonger bent zoals jij denk je gewoon anders over zulke dingen.
Da veranderd wel met het toenemen der jaren
rosekapje schreef:Markie schreef:Aragorn schreef:Hm, nu bekijk je het wel heel erg economisch... Zo van: ik steek tijd en energie in jou, en dat moet wel wat opleveren, een huwelijk bijvoorbeeld.![]()
Ik ervaar de 2,5 jaar dat ik tijd en energie aan m'n vriendin gespendeerd heb absoluut niet als verspilde moeite. Je leert er een hoop van, het was leuk en mooi, good memories.. helaas nu niet meer, maar dat betekent niet dat al het achterliggende waardeloos is/was.
Nou, heeft niks met economisch te maken, maar als je een relatie met iemand hebt is het toch meestal de bedoeling om met die persoon aan een toekomst te bouwen.Zo zag jij je relatie met je ex dus niet?
Je leert er idd een hoop van en als je wat jonger bent is het misschien ook wel wat anders en bekijk je het zoals jij nu doet.Ik ben zelf b.v. 32.
Stel dat ik nu ook weer 2,5 jaar met iemand een relatie heb waardoor je wéér wordt bedrogen op een minne manier?Ben je dus al 34, heb je weer een poos nodig om van de schrik te bekomen, en je kan wéér opnieuw aan een nieuwe relatie gaan bouwen.
Zoals jij het bekijkt is een beetje kortzichtig![]()
Maar zoals ik al zei, als je jonger bent zoals jij denk je gewoon anders over zulke dingen.
Da veranderd wel met het toenemen der jaren
hmm, Markie, jij doet het op mij overkomen dat een relatie hebben verplicht is, maar stel nou dat de relatie op niks uitloopt omdat er 1 bedrogen is, dan is het niet gezegd dat je weer een relatie moet beginnen hoor.
En ik denk ook niet dat het aan leeftijd gebonden is hoe je denkt over zulke dingen. (en btw misschien heb jij aragorns reactie verkeerd gelezen of iig niet goed en reageer jij er een beetje kortzichtig op... sorry)de jongen zegt nog dat het helaas over is... hij vind het dus erg, maar!!!
hij ziet er toch de positieve dingen in en kan die er nog uithalen
Markie schreef:En dan:Als je door iemand op een rot manier bedrogen bent geloof ik niet dat je er de positieve dingen nog uit kan halen.Dat ligt meer aan het feit hóe je uit elkaar gegaan bent.Het kan op een eerlijke manier zónder bedriegerij en zónder dus iemand op zijn hart te trappen, maar gewoon door eerlijk te zeggen waaróm je het niet meer ziet zitten, en het dus niet meer ziet zitten om nog met die persoon verder te gaan.
Dán is het zeker mogelijk om de positieve dingen eruit te halen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten