Jouw vrienden(groep)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 01 mei 2004 15:12

dat scheelt...
khoop dat het goed gaat maar ik betwijfel het (gezien eerdere ervaringen met die vriendin...) :cry:
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

zlatan
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor zlatan » 06 mei 2004 07:48

mijn vriendengroep is eigenlijk ontstaan door veel op school met elkaar om te gaan iedere middag met elkaar voetballen en het zijn ook nie allemaal mijn types zitten een stel punkers bij en ook van die halve zachte die de hele dag oude liedjes zingen of neurien maar ook wel mijn types dus zlatan fan en tiesto gek

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 mei 2004 09:34

Whaha, ik ga dan maar voor de halve zachten en de punkers... :mrgreen:

Bigboss
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Bigboss » 30 mei 2004 13:34

In mijn jonge vlegeljaren (zo tot ongeveer m'n 19e) bestond er een vriendengroep van zo'n 25 lefgozers die onafscheidelijk waren.

Nadat de onvermijdelijke meisjes in zicht kwamen met de daaraan verbonden verkeringen (etc etc), begon de groep uiteen te vallen.

Maar er bleef een vriendschap bestaan: met hem ben ik nu 48 jaar als bloedbroeders (of boezemvrienden net zoals je wilt) bevriend.

Soms zien we elkaar een maand of 2 a 3 niet, en daarna pakken we draad weer op waar we gebleven waren.

Groet, Rens
Geloof is een mooi iets, maar je moet er geen hoofdpijn van krijgen (Citaat)

jacob
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jacob » 11 jun 2004 13:43

Veel vrinden van me zijn een beetje van onderstaande caliber.
Afbeelding
Ben zelf ook wel een beetje zo.

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 11 jun 2004 14:20

haha beetje Hell Angel zeg maar :P :mrgreen:

jacob
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jacob » 11 jun 2004 14:27

Mr. J schreef:haha beetje Hell Angel zeg maar :P :mrgreen:

Jeps, als ik geld over heb ga ik aan me moterijbewijs beginnen en koop ook zo'n cooper. Heeft wel wat. Maar ben wel een stuk vriendelijker dan hun hoor. Heb een keer een studitje aan gewijd, maar dan kom je ect dingen tegen die niet geschikt zijn op dit forum.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 11 jun 2004 18:20

Doordat ik met een bluesband mee ga, al jaren, heb ik heel wat motorclubs in Nederland en Belgie van binnen gezien. Ook een Jesusmotorclub.
Maar ik heb alleen maar positieve ervaringen met hun.
Nooit moeilijk doen over consumpties, en ook nooit moeilijk doen over uitbetalen. En als vrouw ben ik in motorclubs eigenlijk nog nooit lastiggevallen en in gewone cafe's zo vaak.
Dus niet iedereen is een hellsangel en er zijn veel vooroordelen.......

jacob
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jacob » 17 jun 2004 00:20

Mariamagdalena schreef:Doordat ik met een bluesband mee ga, al jaren, heb ik heel wat motorclubs in Nederland en Belgie van binnen gezien. Ook een Jesusmotorclub.
Maar ik heb alleen maar positieve ervaringen met hun.
Nooit moeilijk doen over consumpties, en ook nooit moeilijk doen over uitbetalen. En als vrouw ben ik in motorclubs eigenlijk nog nooit lastiggevallen en in gewone cafe's zo vaak.
Dus niet iedereen is een hellsangel en er zijn veel vooroordelen.......

Hell's angels is een verhaal apart. Normaal hebben mororklips geen interne comandogroepen om mensen uit de weg te ruimen die in het nadeel hebben gehadel voor hun of die de H.A niet aanstaan. Om maar ff een voorbeeld te noemmen.

jacob
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jacob » 17 jun 2004 00:24

Bigboss schreef:
Soms zien we elkaar een maand of 2 a 3 niet, en daarna pakken we draad weer op waar we gebleven waren.

Zo gaat het ook met lampje99 en mij. Haha Komt omdat we best ver uit elkaar wonen. Maar soms spreken we elkaar een tijd niet en dan soms een paar keer in de maand en soms spreken we weer eens af in amesfoort of zo. Waar dit forum al niet kan veroorzaken he hahaha

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 17 jun 2004 13:37

Net zoals je zegt Mes :
Met vrienden kun je over de grond kruipen van het lachen, maar ook serieuze gesprekken voeren.
Bij mij is het vaak meer over de grond kruipen van het lachen, omdat ik hm, niet zo makkelijk over mezelf enzo praat :) Maar als het dan echt nodig is, krijg je dan net dat ene lieve smsje, of krijg je een 'aai over je hoofd'. :)

Ik besteed vaak meer tijd aan vriendschappen dan dingen die ook moeten gebeuren, school enzo...

Magoed. Ik dank God ook dat ik vrienden heb, zonder zou ik me erg eenzaam voelen denk ik....
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

kwekkie
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor kwekkie » 16 jul 2004 16:05

MIjn vriendengroep is sinds vorige maand gesplits ik kreeg een te grote kwekkie whahaha maar de leukste mensen zitten er nog in whahahah

André

Berichtdoor André » 25 jul 2004 21:10

jacob schreef:Veel vrinden van me zijn een beetje van onderstaande caliber.
Afbeelding
Ben zelf ook wel een beetje zo.

Caliber V Twin? :mrgreen:

Terug naar “Archief”