Moderator: Moderafo's
Het Weermannetje schreef:Liever wel dat ze op 1 lijn zitten.... Vreemd kerkverband anders...
Het Weermannetje schreef:Ik geef geen definitie, heb daar niet genoeg ruimte voor hier. Ik ben de Waarheid staat er in de Bijbel duzzz
Het Weermannetje schreef:Niemand kan tot Mij komen, tenzij...
Het Weermannetje schreef:Jammer, dat je die ene tekst niet kan weerleggen....
Het Weermannetje schreef:Jammer, dat je die ene tekst niet kan weerleggen....
Kaw schreef:Het Weermannetje schreef:Jammer, dat je die ene tekst niet kan weerleggen....
Oké, ken jij de wegen van God? Weet jij over je uitverkoren ben?
De dominees in de ger. gem. in Ned. zijn de enige die de uitverkiezing voor de genadeaanbod zetten.
Neem nu de koperen slang van Mozes. Iedereen die er naar keek werd genezen. Nu staat er in de bijbel: Joh.3:14 En gelijk Mozes de slang in de woestijn verhoogd heeft, alzo moet de Zoon des mensen verhoogd worden: 15 Opdat een iegelijk, die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.
Zorg jij er nu maar voor dat jij Christus zoekt om naar zaligmakend naar Hem op te kijken, dan zorgt God er wel voor dat je achteraf uitverkoren blijkt te zijn.
Dus alle kerkverbanden, waar dominees niet altijd op 1 lijn zitten, zijn vreemd? Kom op zeg...........Dus komt het er dus weer op neer dat GGN het enige juiste kerkverband is, want daar zitten dominees op 1 lijn.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten