Aragorn schreef:@mic schreef:krijg beetje gevoel dat er hier een stel bosnegers over internetprotocollen aan het protocollen aan het praten zijn. Oftwel waar ze geen (*&(*&(* van snappen laat staan een logisch consistent geheel van kunnen bakken.
maar ja das mijn mening
*is nu wel heel erg benieuwd naar @mics verhelderende inzichten in deze kwestie*

oké ik denk niet dat ik er iets zinnigs over kan zeggen. Kwil best een poging doen maar pin me er niet op vast

Eeuwigheid, betekent dat je buiten de tijd staat. Je ziet een groot geheel waarvan dingen die aan de tijd onderhevig zijn maar een stukje zien. Het is zoiets als een legostad bouwen, de gene die de stad maakt, stabelt vrolijk blokjes op elkaar totdat hij het goed vind. Hij heeft in zijn hoofd zegmaar al een beeld zitten hoe hij het wilt hebben. Een blokje in de stad ziet alleen wat onder hem ligt, maar niet wat bovenop hem gebouwd wordt, hij ziet alleen het lagere niveau, geschiedenis. Het gedrag van het blokje bepaald hoe de steentjes bovenop hem gebouwd worden. Blokjes die zich niet gedragen zoals de maker het wilde kunnen twee dingen overkomen, of ze worden opgepakt en terug op hun plaats gezet, of ze worden vervangen door een ander blokje. Uiteindelijk zal de stad er zo uit zien zoals de maker dat wilde, maar of een blokje op de goede plaats zit of niet en er wel of geen deel van uitmaakt ligt aan dat blokje zelf.
Zoiets goed

tgaat eigenlijk nergens over