Toen ik vreemdging, was dat niet omdat ik het wilde. Er was spul in mijn drinken gegooid en ik besefte pas later wat er was gebeurd.
Volgens mij het zoiets verkrachting en heeft het niets te maken met vreemdgaan.
Anny
Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:Aragorn schreef:En ook ik ga weer in herhaling vallen: natuurlijk is het niet goed te praten, natuurlijk moet het niet kunnen, natuurlijk is het klote! Maar dat het bij jou nu toevallig niet goed ging wil toch niet zeggen dat je iedereen dan gelijk maar moet dumpen?
Voor hetzelfde geld gebeurt het daarna nooit meer en leef je nog lang en gelukkig..
Niet? Ik vind toevallig van wel, ik wil nooit meer zo'n tijd mee maken, ongeacht door wie dan ook. Misschien super egoistisch van me, maar het is voor mij te moeilijk en te pijnlijk. Ook al is het eenmalig en komt het door alcoholgebruik (maar oke) dan nog. Dan is het voor mij over en uit. Simpel, waarschijnlijk vind je me egoistisch, maar dat geeft niet. (wie weet als het ooit zo zal zijn geef ik diegene nog wel een kans, maar zoals ik er nu over denk, lijkt het daar niet op).
dat lang en gelukkig, misschien wel, maar het zal ook ontzettend land duren voor het vertrouwen in die ander terug is en of je daar nou zo geluikkig van wordt....
Aragorn schreef:Geen idee eigenlijk, ik heb er geen ervaring mee. Ik denk wel dat je altijd een soort litteken houdt ja, maar ik kan me goed voorstellen dat de relatie je nog wel zoveel waard is dat je ermee door gaat.
Aragorn schreef:Hm, nu bekijk je het wel heel erg economisch... Zo van: ik steek tijd en energie in jou, en dat moet wel wat opleveren, een huwelijk bijvoorbeeld.![]()
Ik ervaar de 2,5 jaar dat ik tijd en energie aan m'n vriendin gespendeerd heb absoluut niet als verspilde moeite. Je leert er een hoop van, het was leuk en mooi, good memories.. helaas nu niet meer, maar dat betekent niet dat al het achterliggende waardeloos is/was.
Aragorn schreef:Hm, nu bekijk je het wel heel erg economisch... Zo van: ik steek tijd en energie in jou, en dat moet wel wat opleveren, een huwelijk bijvoorbeeld.![]()
Ik ervaar de 2,5 jaar dat ik tijd en energie aan m'n vriendin gespendeerd heb absoluut niet als verspilde moeite. Je leert er een hoop van, het was leuk en mooi, good memories.. helaas nu niet meer, maar dat betekent niet dat al het achterliggende waardeloos is/was.
henk77 schreef:nee hoor markie
ik gaf even antwoord op de forumer boven mij
de vorige keer schreef ik et anders
en dan er bij,als het jou niet aanstaat heb je pech. k mag plaatsen wat ik wil en geoorloofd is. en als je het niet aanstaat ben je helemaal dom als je het over quote
als je ene hond wil slaan is er altijd wel een stok tevinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten