Geliefden,
Ik ben actief lid van de Duitse CDU.
http://www.cdu-mg.de/cms/front_content. ... 1&client=1
Groeten,
Rudolf
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Ik ben via via in de organisatie van de SGP terechtgekomen en toen kon ik er natuurlijk ook niet onderuit om lid te worden..![]()
Eigenlijk begrijp ik het zelf ook niet zo goed, want ik ben helemaal geen diehard SGP-er, ben het met een aantal fundamentele standpunten zelfs oneens. Maargoed, ik zie op landelijk niveau ook niet direct een geweldig alternateif, dus whatever.
Tabitha schreef:Bigboss schreef:.
Aragorn
Dus troost je.............en blijf lekker zitten waar je zit.
...maar verroer je wel, want het wordt hoog tijd om het vrouwenstandpunt af te schaffen en het imago van de SGP te verbeteren!
johannes1 schreef:SP is voor abortus daar hoor je niks van, maar als de SGP een vrouwenstandpunt heeft staat iedereen op zijn kop
meschianza schreef:paprikameisje2 schreef:geen lid, SGP ligt op mijn lijn, maar doordat vrouwen toch nie twelkom zijn binnen de partij, krijgen ze mijn lidmaatschap ook niet. LPF lig ook erg rechts, alleen de visie op van abortus en euternasie dragen zij niet, dus ik ben nog steeds zoekend. ZOdra SGP vrouwen toelaat in het bestuur, ga ik meedoen en lid worden!!
Exact mijn antwoord! Ik heb, geloof het of niet, zelfs in stands gestaan voor de SGPjongeren, maar hoe ze ok smeekte, ik werd geen lid om bovenstaande reden. Ik zou het niet kunnen verdragen dat de mannelijke leden over mogen gaan naar de SGP en ik mijn lidmaatschap op moet zeggen om mijn vrouw-zijn.
johannes1 schreef:is het standpunt van de SP niet achterhaalt, want we weten allemaal dat dit niet kan. en toch blijven ze dat standpunt behouden. en wat is er nou zo erg aan het standpunt van de SGP? wordt jij of nederland er slechter van?
Aragorn schreef:He MM, vind je het geen pooiermentaliteit van vrouwen die hun man laten werken dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten