Bookman schreef:Beste Forummers,
Vaak heb ik aangehoord dat ik kwetsend was tegen de GGN. Nogmaals, ik ga me niet meer verdedigen. Wel wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor kwetsende opmerkingen hetzij tegen personen of tegen het gehele kerkverband. Ik hoop dat degenen die dat kwetsend hebben ervaren, mij dat willen vergeven. Het spijt mij. Ik heb er van geleerd.
Een hartelijke groet van Bookman.

Sterke actie
Denk idd dat je (in het algemeen....) uit moet kijken met wat je zegt. Zaken signaleren en daar een mening over hebben en die ventileren, daar is op zich niks mis mee. Maar we moeten voorkomen dat je het kind met het badwater weggooit. Hoewel er voldoende zaken binnen GGN, GG, CGK, Herv, PKN etc etc etc af te keuren zijn, zijn er in alle kerken ook gelovige mensen die je dus niet moet afschrijven.
Maar ik blijf er wel voor om bepaalde uitwassen cq verkeerde ontwikkelingen te blijven benoemen. Maar op een respectvolle manier
En maak ook duidelijk dat, als je een keer een satirische / cynische opmerking maakt, dat niet altijd serieus is. Kan ook helpen...........