Moderator: Moderafo's
thespiritisinsideus schreef:Paars was niet links, aanscherpen asielbeleid, uitkleden sociale voorzieningen en liberaliseren van alles wat de staat in handen heeft is keihard rechts
en wat voor belang heeft Blix, die wapeninspecteur was, om te zeggen dat er niks lag
thespiritisinsideus schreef:jij kan het je niet voorstellen en zelfs ik was verbaasd, maar alles lijkt erop en dan zijn we dus onder valse voorwendselen naar irak gehaald
en links is een goed ontwikkelde verzorgingsstaat, geen privatisering, een sterke overheid als schild voor de zwakken
Snorbaarder schreef:Ik ben er al jarenlang verbaasd over dat er geen linkse Christelijke partij is. CU wordt geloof ik wel eens links genoemd, maar ik zie het niet zo.
Je vergeet: problemen willen we pas zien als ze voor onze deur liggen. Geld (staatsschuld) speelt geen rol. Haal alle allochtonen maar binnen, pak de criminaliteit vooral niet aan, het is de schuld van de overheid, enzovoorts..!
thespiritisinsideus schreef:Paars was niet links, aanscherpen asielbeleid, uitkleden sociale voorzieningen en liberaliseren van alles wat de staat in handen heeft is keihard rechts
Je vergeet: problemen willen we pas zien als ze voor onze deur liggen. Geld (staatsschuld) speelt geen rol. Haal alle allochtonen maar binnen, pak de criminaliteit vooral niet aan, het is de schuld van de overheid, enzovoorts..!
Aragorn schreef:thespiritisinsideus schreef:Paars was niet links, aanscherpen asielbeleid, uitkleden sociale voorzieningen en liberaliseren van alles wat de staat in handen heeft is keihard rechts
En wat is het huidige kabinet dan als Paars al keihard rechts was?
Ik zou Paars eerder links-getint liberaal noemen ofzo.
Vraagjes aan japijo:
- Wat is jouw definitie van criminelen? Iedereen die anders denkt dan jij ofzo?
- Waarom post je hier je standpunt als je niet bereid bent het te verdedigen of erover te praten?
thespiritisinsideus schreef:Je vergeet: problemen willen we pas zien als ze voor onze deur liggen. Geld (staatsschuld) speelt geen rol. Haal alle allochtonen maar binnen, pak de criminaliteit vooral niet aan, het is de schuld van de overheid, enzovoorts..!
met alle respect: populistisch gelul, tijdens paars had nederland een begrotingsoverschot, hetgeen inhoudt dat er meer geld binnenkwam dan er uit ging, de staatsschuld is dus behalve rente niet gegroeid. en er werd dus gewerkt aan een strenger asielbeleid hetgeen dus niet betekent dat iedereen werd binnen gehaald. Puur en alleen omdat het nu nog strenger is betekent niet dat het toen niet streng was, je moet niet al die idioten geloven die nu paars de schuld geven van alles, het is aan paars te 'danken' dat de asielprocedure nu zoveel sneller gaat, komt door job cohen, maar het werkt nu pas dus gaat die rat van een verdonk met de eer strijken, ondankbaar beroep, minister
Puur en alleen omdat het nu nog strenger is betekent niet dat het toen niet streng was, je moet niet al die idioten geloven die nu paars de schuld geven van alles,
Enrique schreef:Puur en alleen omdat het nu nog strenger is betekent niet dat het toen niet streng was, je moet niet al die idioten geloven die nu paars de schuld geven van alles,
Er zijn maar weinig mensen die paars overal de schuld van geven. Sterker nog: rechts wordt door de media zwaar afgekraakt en links opgehemeld, doordat de media veel te links zijn!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten