verloven

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 mei 2004 12:29

Aragorn schreef:Hehe, ligt er natuurlijk aan wat voor feestje je wilt. :) Vaak zijn verlovingsfeestjes meer in familiekring (ofschoon er natuurlijk ook vrienden (mogen) komen), dus is het niet zo raar om het thuis te doen.

Het is meestal iets anders dan een gewoon verjaardagsfeestje ofzo, dat doe je idd niet bij je ouders. 8)

Ow dat wist ik niet, waarom eigenlijk?
Ik heb trouwens niet zoveel met mijn familie, zie ze misschien een keer per jaar (ooms en tantes bedoel ik).

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mei 2004 13:51

Nouja, het is natuurlijk geen vaststaand iets, maar zo zie ik dat in mijn omgeving gebeuren. Misschien omdat het net als trouwen toch een beetje met familie-worden te maken heeft ofzo?

Maar als je weinig met je familie hebt doe je dat idd niet echt, je kunt natuurlijk zelf invullen hoe je het wilt doen.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 26 mei 2004 15:37

Blaaat...

als ik ga verloven, doe ik het om de kadootjes....

zucht...traditioneel gedoe.....

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 mei 2004 15:58

Lalage schreef:
Aragorn schreef:Hehe, ligt er natuurlijk aan wat voor feestje je wilt. :) Vaak zijn verlovingsfeestjes meer in familiekring (ofschoon er natuurlijk ook vrienden (mogen) komen), dus is het niet zo raar om het thuis te doen.

Het is meestal iets anders dan een gewoon verjaardagsfeestje ofzo, dat doe je idd niet bij je ouders. 8)

Ow dat wist ik niet, waarom eigenlijk?
Ik heb trouwens niet zoveel met mijn familie, zie ze misschien een keer per jaar (ooms en tantes bedoel ik).

wij hadden een feestje bij Tobias thuis... we hadden (schoon)ouders en broers en zussen en opa's en 2 tantes en een oom + de beste vrienden~~

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 26 mei 2004 16:30

Vind het pure onzin.Heb het ook welles gedaan, maar ben nog nooit zo belogen en bedrogen dan in de tijd dat ik met dat figuur verloofd was.

T heeft voor mij dus een hele nare betekenis gekregen, met dank aan haar.

Ook gelijk een reden om het dus niet meer te doen.Je weet voor jezelf wel wanneer je iemand trouw beloofd.Verloven doet daar niets aan toe of af.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 26 mei 2004 16:36

Markie schreef:Vind het pure onzin.Heb het ook welles gedaan, maar ben nog nooit zo belogen en bedrogen dan in de tijd dat ik met dat figuur verloofd was.

Ook gelijk een reden om het dus niet meer te doen.Je weet voor jezelf wel wanneer je iemand trouw beloofd.Verloven doet daar niets aan toe of af.

vind ik niet echt een argument!
ben ook getrouwd geweest maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer zou trouwen :roll:
en dat figuur is ook een mens Markie! een mens dat ook fouten maakt, net zoals jij fouten maakt en gemaakt heeft!
ff goeie vrienden verder :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mei 2004 16:38

columbus schreef:een mens dat ook fouten maakt, net zoals jij fouten maakt en gemaakt heeft!

En net zoals columbus nu een fout gemaakt hebt... :mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 26 mei 2004 16:43

Aragorn schreef:
columbus schreef:een mens dat ook fouten maakt, net zoals jij fouten maakt en gemaakt heeft!

En net zoals columbus nu een fout gemaakt hebt... :mrgreen:

en zo zie je dat ook ik een mensch bent :mrgreen:

maar verloven...ik vind het een leuke traditie en als ik ooit ga verloven ben ik van plan om er een geweldig leuke, onvergetelijke dag van te maken! :)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 26 mei 2004 16:49

columbus schreef:
Markie schreef:Vind het pure onzin.Heb het ook welles gedaan, maar ben nog nooit zo belogen en bedrogen dan in de tijd dat ik met dat figuur verloofd was.

vind ik niet echt een argument!
ben ook getrouwd geweest maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer zou trouwen :roll:
en dat figuur is ook een mens Markie! een mens dat ook fouten maakt, net zoals jij fouten maakt en gemaakt heeft!
ff goeie vrienden verder :wink:

Ja das zeker waar.Heb ze alleen nooit bedrogen :wink:

Dat is voor mij wel t laagste wat je kan doen als je verloofd bent.

Vind het evenwel zeer knap van je als jij het je ex wel kan vergeven.
Ik kan dat niet iig.Heb welles gedacht van wel, maar das toch niet zo.

Haha, k ga gelijk trouwen iig.Daar heb k nog géén nare ervaringen mee gelukkig. :roll:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 26 mei 2004 16:54

markie:
Haha, k ga gelijk trouwen iig.Daar heb k nog géén nare ervaringen mee gelukkig. :roll
:

ga je gelijk trouwen? :D da's snel man!
de foto's kan je posten in de topic 'foto's van Refowebstellen' :mrgreen:
(toch ben ik nieuwschierig of je idd niet ga verloven tzt, we houden het in de gaten) :wink:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 26 mei 2004 16:56

columbus schreef:markie:
Haha, k ga gelijk trouwen iig.Daar heb k nog géén nare ervaringen mee gelukkig. :roll
:

ga je gelijk trouwen? :D da's snel man!
de foto's kan je posten in de topic 'foto's van Refowebstellen' :mrgreen:
(toch ben ik nieuwschierig of je idd niet ga verloven tzt, we houden het in de gaten) :wink:

Haha nee zo snel nog maar niet :mrgreen:

Nee verloven doe ik echt niet meer hoor.Al beloven ze gouden bergen nog niet :|

Dus die trouwfoto's duurt ws nog wel ff :lol:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mei 2004 17:21

Nee, oke, gouden bergen, wie wil dat nou? :roll:

Maar als daphne je nou een zoen belooft? En dan geen gewone, nee een hevige, passionele, vurige, onvergetelijke en onaardse zoen??! 8) :mrgreen:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 26 mei 2004 17:52

Aragorn schreef:Nee, oke, gouden bergen, wie wil dat nou? :roll:

Maar als daphne je nou een zoen belooft? En dan geen gewone, nee een hevige, passionele, vurige, onvergetelijke en onaardse zoen??! 8) :mrgreen:

Nou, dat heb k liever dan een gouden berg eigenlijk ja, dus misschien dat dat me op andere gedachten zou kunnen brengen :lol:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 26 mei 2004 18:13

Ik zou ooit (jaja, op de lange termijn) wel willen verloven (lekker ouderwets :mrgreen: :wink: ), ik vind het wel wat hebben. Ik hoef dan niet perse een feestje te geven voor familie en vrienden ofzo, maar het lijkt me leuk om dan met zijn tweeen er een onvergetelijke dag van te maken.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mei 2004 20:48

Markie schreef:
Aragorn schreef:Nee, oke, gouden bergen, wie wil dat nou? :roll:

Nou, dat heb k liever dan een gouden berg eigenlijk ja, dus misschien dat dat me op andere gedachten zou kunnen brengen :lol:

Daphne, hoorde je dat??!!! :roll: :shock:

Terug naar “Archief”