Maar de meeste mannen gaan niet vreemd (denk/hoop ik

Maargoed, wat wil ik nu eigenlijk zeggen? Nouja, whatever, veel sterkte in ieder geval!

Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Maar de meeste mannen gaan niet vreemd (denk/hoop ik). Wel lijkt me (onbewust) kijken naar een ander onvermijdelijk eigenlijk (inherent aan het manzijn?), maar dat voelt toch anders dan echt vreemdgaan. Voor God is het hetzelfde, maar ik zou me over het eerste veel schuldiger voelen.
Aragorn schreef:Ja oke, ik kan me voorstellen dat het ongeveer hetzelfde is als vreemdgaan. Dan heb je ook die spagaat van: het gebeurd uit vurige liefde (even aangenomen dat het geen scharrel is), maar het kan niet.
Maar de meeste mannen gaan niet vreemd (denk/hoop ik). Wel lijkt me (onbewust) kijken naar een ander onvermijdelijk eigenlijk (inherent aan het manzijn?), maar dat voelt toch anders dan echt vreemdgaan. Voor God is het hetzelfde, maar ik zou me over het eerste veel schuldiger voelen.
Maargoed, wat wil ik nu eigenlijk zeggen? Nouja, whatever, veel sterkte in ieder geval!
thespiritisinsideus schreef:en evenzo hebben ook de mannen het natuurlijke gebruik van de vrouw laten varen en zijn zeer verhit geworden in hun wellust jegens elkaar, mannen met mannen, ontucht plegend
meboy schreef:als je "vallen op elkaar" definieerd als "zeer verhit worden in wellust en ontucht plegen" wel ja; ik weet niet of jij volgens dezelfde definitie op een vrouw valt...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten