lichaam afstaan voor wetenschap

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 mei 2004 13:15

japijo schreef:dat kan je nog wel eens flink tegenvallen!

Nouja ik ben er zelf toch niet meer bij ;p
Mijn opa's begrafenis vond ik trouwens errug mooi, precies zoals hij wilde: alle eer aan God.

Maar joepie: ben je nou tegen, voor elk mens? En laat je je wel door artsen behandelen? (want op die vraag heb ik nog geen antwoord)

(ennuh, ik vind het nog wel gek om je te zeggen tegen een ouder iemand, vindt u dat niet erg?)

joepie

Berichtdoor joepie » 25 mei 2004 13:42

Lalage schreef:
japijo schreef:dat kan je nog wel eens flink tegenvallen!

Nouja ik ben er zelf toch niet meer bij ;p
Mijn opa's begrafenis vond ik trouwens errug mooi, precies zoals hij wilde: alle eer aan God.

Maar joepie: ben je nou tegen, voor elk mens? En laat je je wel door artsen behandelen? (want op die vraag heb ik nog geen antwoord)

(ennuh, ik vind het nog wel gek om je te zeggen tegen een ouder iemand, vindt u dat niet erg?)

Als je liever u zegt moet je dat doen, maar hoeft zeker niet.
Maar die vraag of ik me door artsen laat behandelen heb ik niet gezien, of over het hoofd gezien.
Zou haast verwijzen naar de topic: natuurlijke middelen om er weer bovenop te komen......Daar kun je lezen hoe ik een beetje denk over de reguliere artsen en of ik mij laat behandelen door hun.
Maar is een beetje flauw :wink:

Maar ja ik laat mij ook behandelen door reguliere artsen.
En heb al vele operaties moeten ondergaan.
Maar daarom hoef ik er nog niet voor te zijn.

Als anderen het wel willen dan zou ik daar geen antwoordt op kunnen geven vanuit bijbels oogpunt waarom het niet mag. Tenminste op dit moment niet.

Bookman
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Bookman » 25 mei 2004 15:36

Bookman is beetje bekend in de begrafenisondernemerwereld. En idd het respect is daar vaak ver te zoeken. Fijn dat er Christelijke ondernemers zijn die wel met respect met de overledenen omgaan. Onder Christelijk versta ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel breed soort........ Van RK tot Oud Gereformeerd :wink:
Verlos ons, HEERE, onze God! en verzamel ons uit de heidenen, opdat wij den Naam Uwer heiligheid loven, ons beroemende in Uw lof.
Psalm 106:47

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 25 mei 2004 15:40

Bookman schreef:Bookman is beetje bekend in de begrafenisondernemerwereld. En idd het respect is daar vaak ver te zoeken. Fijn dat er Christelijke ondernemers zijn die wel met respect met de overledenen omgaan. Onder Christelijk versta ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel breed soort........ Van RK tot Oud Gereformeerd :wink:

Hm, kon breder... :mrgreen: :P

Bookman
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Bookman » 25 mei 2004 15:53

O, ik wist niet dat er nog meer was. Ik vond het nogal wat om te zetten:
van RK tot (vrije) (oud) Ger.Gem. (in Nederland) (Buiten verband)( op Gereformeerde Grondslag).
Als je daar niet moe van wordt........ :cry:
Verlos ons, HEERE, onze God! en verzamel ons uit de heidenen, opdat wij den Naam Uwer heiligheid loven, ons beroemende in Uw lof.

japijo
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor japijo » 25 mei 2004 16:07

Bookman schreef:O, ik wist niet dat er nog meer was. Ik vond het nogal wat om te zetten:
van RK tot (vrije) (oud) Ger.Gem. (in Nederland) (Buiten verband)( op Gereformeerde Grondslag).

de wat voor kerkverband???? vrije oud ger.gem in ned buitenverband op gereformeerde grondslag?? :shock:

Bookman
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Bookman » 25 mei 2004 16:12

Ja die is nieuw. Ze moesten wel even naar een naam zoeken want van de meesten hadden we er al wat.................... :?
Nou ja bij wijze van dan.......... :)

japijo
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor japijo » 25 mei 2004 16:13

Bookman schreef:Ja die is nieuw. Ze moesten wel even naar een naam zoeken want van de meesten hadden we er al wat.................... :?
Nou ja bij wijze van dan.......... :)

zet je er hersteld voor.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 25 mei 2004 16:38

Bookman schreef:O, ik wist niet dat er nog meer was. Ik vond het nogal wat om te zetten:

Haha, ik zal Optimatus gelijk maar even het gras voor de voeten wegmaaien door te zeggen dat er ook nog Oud-Katholieken en Anglicanen zijn. En dan hebben we natuurlijk nog Grieks en Russisch orthodox, evangelisch, pinkster, baptist, enz. enz. :lol:

Bookman
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Bookman » 25 mei 2004 17:04

zet je er hersteld voor.

Hahaaha ja die is echt leuk.... Was ik idd vergeten. Je ziet wel dat ik niet overdreef met die opsomming.. :lol:

Terug naar “Archief”