Het Weermannetje schreef:Waarom wordt een bekeerde dan nog ziek?
Waarom niet?
Moderator: Moderafo's
Anny schreef:Ik verbaas me er over dat er zoveel mensen zijn die hun begrafenis hebben geregeld.
Als je dood bent weet je er zelf toch niets meer van, wat maakt het dan uit hoe je wordt begraven!
Ik heb zelf alleen de financiele kant geregeld en de rest mogen mijn nabestaanden doen. Zij zijn degenen die verder moeten. Ik heb in mijn omgeving gemerkt hoe goed het nabestaanden kan doen om er mee bezig te zijn. Zo kunnen ze het afsluiten op een manier die voor hun goed is.
Groetjes van Anny
Het Weermannetje schreef:Vreemd, het is de straf op de zonde, maar het is geen straf...
en als je dat je nabestaanden laat doen kunnen ze weer onenigheid krijgen over: nee, maar hij zou het zeker weten zo gewild hebben..
Even een vraagje: Hoe zo financieel wel?
Ik denk dat als je meerdere begraffenissen (en crematies) meemaakt, dat je dan ook gaat nadenken over hoe jij het zou willen.
Anny schreef:aragorn zei:en als je dat je nabestaanden laat doen kunnen ze weer onenigheid krijgen over: nee, maar hij zou het zeker weten zo gewild hebben..
Dat is inderdaad heel goed mogelijk. En dat zou ik zeker niet leuk vinden.
Maar aangezien ik het niet regel zullen ze er zelf uit moeten komen.
Weermannetje zei:Even een vraagje: Hoe zo financieel wel?
Een begrafenisverzekering. Ik wil mijn nabestaanden niet opzadelen met een hoop financiele rompslomp. Scheelt vast ook weer in de onenigheid.
Marnix schreef:Het Weermannetje schreef:Vreemd, het is de straf op de zonde, maar het is geen straf...
Als je in Jezus gelooft ben je vrij van de straf, droeg hij die voor je. Dus dan is het geen straf meer.
Het Weermannetje schreef:Marnix schreef:Het Weermannetje schreef:Vreemd, het is de straf op de zonde, maar het is geen straf...
Als je in Jezus gelooft ben je vrij van de straf, droeg hij die voor je. Dus dan is het geen straf meer.
De eeuwige straf ja. Als Hij de straf voor je gedragen heeft, kun je hem niet meer krijgen. Dus, dan zou je ook niet meer ziek kunnen worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten